Meillä ainankin lähikauppa auki,vaikka ei mikään pieni kauppa olekkaan.Mites teillä?

En mene kauppaan tänään,olen lakossa.

Avainsanat: lakko oikeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 08:36

Meillä on vain näitä suuria kauppoja lähikauppoina, joten eivätköhän liene kiinni. En ollut ajatellut muutenkaan mennä tänään kauppaan, en edes Stockmannin Hulluille Päiville, vaikka pitävät liikkeen auki. En kannata lakonalaista työtä.

Kysyjän kommentti

Minäkään en käynyt kaupassa vaikka se olikin auki.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 08:36

Meillä on kaupat kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:38

En ole asiaa tutkaillut onko jokin kauppa auki, minä olen myös lakossa, ja en mitään hamstraamista harjoittanut, minulla on myötätunto kaupanalan työntekijöille, lasten äitejä työskentelevät epäsäännöllisin työajoin, kiukuttelevia asiakkaita, toivon että saisivat hyvät ehdot, ja heitä on paljon jotka osa-aika työssä ovat ja ilman jatkuvaa työsopimusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:19

Oma lähikauppani Stockmann on avoinna mutta ei tarvetta asioida tänään. Lakon "poliittiseen puoleen" en ota kantaa mutta se mitä työministeri lausui eilen oli mautonta ja harkitsen Stockan talossa käyntiä noin periaatteena koska keskustassa joudun asioimaan.
Liittoon kuulumattomat voivat olla töissä mielestäni, eivät ole rikkureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:25

Eilen oli melkeen kaikki lihat kaupast loppu kun käytiin citymarketissa ruokaostoksilla.meillä on pienimmät kaupat auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:38

Tuossa kahdensadan metrin päässä on ja avoinna. Tänään en sitten kaupassa käy, ehkä huomenna on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:17

Vain 50 metriä ja K-kauppa palvelee auliisti, ei näkyvissä jano-eikä nälkäkuolemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:47

Sakemannien liidelit ja melkein kaikki muutkin näkyy olevan.Tää touhu on ihan"hanurista" kun on lakko niin silloin pitäisi olla kaikki kiinni.Liittoon kuulumattomat ON mielestäni rikkureita pahimmasta päästä!Toiset kun lakkoilee niin saavat myös nämä rikkurit lakoilla saavutetut edut ja korotukset automaattisesti.En ole minkään sortin sosialisti mutta nuorena miehenä olin lakkovahtina ja pidettiin huoli,ettei lakon alaista työtä tehty.Onneksi olen nykyään "vapaa-taiteilija"ja teen töitä kun huvittaa ja en kun ei huvita.Ei tämän päivän härdellissä ole terveellistä olla ja kai koko p...a räjähtää käsiin jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 13:32

Meillä on kaksi suurinta markettia auki, K-ketjun liikkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:46

K-Kanneli on alle 400 neliöö joten en usko koskevan sitä ja kioskille 100m niin peruselintarvikkeista ei tule pulaa ja kuten kerroikin niin kanavia on mistä saa lähes mitä vaan vaikka lakkoilisivat vuoden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:29

poikkesin tuossa Jumbossa (ei ihan niitä pienimpiä ostareita) puhelinasioitani hoitamassa, kävelin ympäriinsä, lähes kaikki lähes sataviisikymmentä liikettä olivat auki (sekä isot että pienet), asiakkaita vaan oli poikkeuksellisen vähän .... niin että silleen tämä lakko puree kehätien tuntumassa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:30

Tulin just kotiin allergiatesteistä ja jo sinne mennessä huomasin, et lähiön Valintatalo oli säpissä, samoin R-kioski (tosin ei mulle niihin asiaa ollukkaan), tullessa sitten kävin samoisessa miliöössä K-marketissa (ostamassa tuoretta leipää ja maksamakkaraa) ja se oli hyvin auki;)

Lähteet:
klo 12-15.30 seikkailu kotilähiö - Meilahti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:32

Kylän taajamassa toinen kaupoista, se pienempi K-kauppa oli auki. Siellä tein viikonlopun ostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:24

Täällä oli City-Market auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:50

No ihan lähikauppa oli mutta valitettavasti se seuraava ei ollut. Se nimittäin on postimme (siwa) ja en sitä huomioinut kun läksin raahaamaan painavaa pakettia, sai samalla raahata sen kaupunkiin asti.