Osaisiko joku teistä auttaa minua ja kääntää tämän suomeksi, suuret kiitokseni ja halit jo etukäteen.

If hugs were leaves, I'd give you a forest. If
love was a planet, I'd give you the universe. If friendship was life,I'd
give you mine."WORLD's Best Friends Week"... Send this to all your good
friends, even me, if I am one of them. If you get more than 3, you are

Avainsanat: käännös apua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 07:44

Jotenkin tähän suuntaan käännös kulkee:

Jos halaukset olisivat lehtiä, antaisin Sinulle metsän.
Jos rakkaus olisi planeetta, antaisin Sinulle maailmankaikkeuden.
Jos ystävyys olisi elämä, antaisin Sinulle omani.

"Maailman parhaiden ystävien viikko".... lähetä tämä kaikille hyville ystävillesi, myös minulle, jos olen yksi heistä.

Ei ehkä aivan sanatarkasti, mutta ainakin osviittaa antavasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 05:59

Jos halauksia olivat lehdet, I'd antaa sinulle metsää. Jos
rakkaus oli planeetta, olisin teille maailmankaikkeus. Jos ystävyys on elämän, olisin
saat minun. "World's Best Friends Week" ... Lähetä tämä kaikki hyvä
ystäviä, vaikka minua, jos olen yksi heistä. Jos saat enemmän kuin 3, olet

kopioin tuon sinun txt ja liitin sen sit googlen kääntäjään , joka löytyy tuolta googlen etusivulta yläpalkeista .. sieltä missä on kartat ym...
tälläi se sit sen käänsi , jot en tiedä miten meni oikein.. lontoonmurre hieman minul viel ko on hakuses :)

Lähteet:
googlen kääntäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:27

Tuolla saat useammalta kieleltä käännettyä:
www.vbenterprisetranslator.c.../forum/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:42

Olet varmasti runosi ansainnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:21

Kaunis viesti ja kaunis käännös. Tuota se tosi ystävävyys on.