Oletko ajatellut ostaa sukset ?

Nyt tulee huutokaupaan aidot puusukset ja muuta mielenkiintoista tavaraa.

www.iltalehti.fi/viihde/2010...5_vi.shtml

Avainsanat: puusukset marilyn huutokauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 01:15

Koriat oli sukset, ja röntgenkuvat. Niitä en tarvitse. Mutta jos jotain ostaisin niin Chanel pullon voisin huutaa, muistoksi Marilynistä. Tai keskeneräisen käsikirjoitus kansion. Harmi että huutokauppa pidetään Las Vegasissa, matkaakin minulla sinne kertyy. Jos napsulaiset lähtevät huutokauppaan porukalla, niin minä lyöttäydyn matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 05:45

kyl hiukkasen ihmettelin, et mitä ihmet joku tekee jonkun keuhkokuvilla ...mut minulla ois kans jos jonkin moisii polvikuvii jot ....jos kiinostais niin ei muutako tarjousta tai huutokauppaa pystyyn vaan ....:) sukset kyl voiskin huutaa , mut tulis aika tyyriks , eikä sit hentois niil enään hiihtääkkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 05:52

Harmi, kun lopetin tuon hiihtoharrastuksen. Mut ainahan voisi aloittaa uudelleen ja mikäpäs sen upeampaa kuin puusukset ja vielä kuuluisalla nimmarilla varustetut. Harkitaan. Heh, heh cibyä. Jos polvikuvat ovat terveistä polvista niin voisin tarjota 5 egeä...tulevaisuutta varten, jos rupeaa polvet reistaamaan. Työnantajalle löisin sitten polvikuvasi eteen ja sanoisin, että katoppa tuosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:05

Oli oikeat umpihankisukset, kyllä niillä keuhkot vahvistuu! Kiitokset vinkistä pysyn vielä vanhoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:52

En osta suksia,koska en harrasta hiihtämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:34

Mulla on loppuelämäksi suksia tuollla vintillä.Joten en osta.Hyvin luistivat ja toimivat talvella.Niin paljon kun viitsin hiihdelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:46

Näistä ei kyllä mikään päätynyt ostoslistalleni. Suksetkin ovat omasta takaa ja siististi kellarissa odottamassa seuraavia hiihtokelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:54

Marilynin sukset naista myöten,erittäin tyylikkäät,mutta ei olisi minulla niille käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:39

Minulla on sukset olemassa mutta eipä hiidettyä niillä tule.ovat vain nimeksi minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:28

Sukuvika on se kun suksi ei luista.... Hiihdot on hiihdetty jo kaksikymmentä vuotta sitten. Sauvat on ainoastaan jäljellä hiihtovarusteista. Nekin tarpeettomat kun pojat ostivat kävelysauvat.
Sujuvasti katselen toisten suksimista.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:08

Heh heh, eihän nyt suksimaan enään, mutta jos hyväteräiset vanhat sahanteräluistimet löytyvät
ne huudan itselleni. Niillä lapsena niitä piruettia tehtiin lammen jäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:57

Onhan uunolla ne kesäsukset toki tallella ja hyvin luistaa. Talvella hiihtelen vähemmin . miksi uusia ostaa kun silläkin rahalla saa jääkaappiin ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 00:21

Verkkokellarista löytyy sukset, eikä niilläkään ole mitään tekoa, joten lisää ei suksia tarvita tälle muijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:16

Olen joskus käsitellyt Venäjän armeijan suksia uusiokäyttöön, ei kiitos - jääköön ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:55

Ei tarvitse huutaa kun täällä kierrätyskeskus jakaa niitä ilmaiseksi nyt keväällä. Tosin ei muutenkaan maksa kuin pari euroa - pari.