Entäpä herätysääni.? ajattelin ihanaa aamua mutta intt itulee mieleen joten Juicen musta aurinko nousee tällä hetkellä, vaihtelee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 01:23

Ja rokki soi....

Kysyjän kommentti

varmasti herättää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 22:57

kaikessa soi blues

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:04

vanhanajan herätyskellon ääni ....kyllä hetättää ....nopsaan kans...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:08

Kyllä rakko herätti ja äänettömästi. On ollut hiljaista kuin hopatossutehtaassa jo yli tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:54

Vanhanajan herätyskello kyllä herättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:29

Myönteisesti uuteen aamuun ja päivään:

"Oh, what a beautiful morning. Oh, what a beautiful day. I've got a beautiful feeling, everything's going my way."

Oklahoma musikaali: Oh, what a beautiful morning.

www.youtube.com/watch?v=CFjx...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:55

Minullakin herättää rakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:25

En edes muista mikä on. Näin eläkeläiselle ei se ole tarpeellinen toiminto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:05

Ei ole koskaan vielä soinut, olen joskus laittanut päälle, jos on aikainen meno jonnekin, varmistus.
En muista minäkään miten se soi, jos soi ollenkaan. Eläkepäivänäkään ei tarvi aikaisemmin herätä,
on meillä siitä hyvä työnantaja ainakin vielä ollut, että palkat ovat tulleet luvattuina päivinä tilille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:11

Vanha herätyskello herättää soimalla kuten kellot soi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:14

Samoin kuin edellisenkin kyssärin vastauksessa.