Onkohan tätä vielä kisytty minkälälainen hälyytysääni matkapuhelimessanne on ? Itselläni vanha perinteinen lankapuhelimen pirinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 22:54

sellainen pehmeä blues-sävelmä, ollut niin pitkään että nimi unohtunut jo aikoja sitten

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 01:31

Mustaleski soi. Joskus jään sitä kuuntelemaan, ja unohdan vastaamisen kokonaan.

Vielä kulkee Musta leski täällä joukossamme
rakkauden armosta toivoa vois
ett' pimeys jättäis prinsessamme
ja tulis se oikea jonka verestä myrkky valuis pois
ja Mustan lesken kanssa joku onnen löytää vois

Älä välitä kulje vaan
tämä maailma on kristallipallo
joku sitä pyörittää tuska menee läpi kallon
me käymme samasta ovesta
eikä aika lopu kesken
huomaan vain, että itsestänikin
löysin Mustan lesken

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:57

Sama vanhan puhelimen ääni mullakin, mutta ongelmaksi on muodostunut, että turhan monella muulla on se sama. En vaan jaksa laittaa rahaa siihen, että tilaan uuden soittarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 05:57

Hurriganesin...mikä sen nimi nyt on? "I will stay ".....
www.youtube.com/watch?v=LDEiW9yBoD4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:20

Riippuu siitä kuka soittaa. Eräskin Bemari kaveri kun soittaa soi M5 koeajoradalla Saksassa.
Tosiaan täytyisi mammalle laittaa että hallitus soittaa, sen voi itse sanella sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:04

Minulla on ladattu erilaisia imitaatio ääniä, ja esim. kun äitini soittaa niin Marja-Liisa Kirvesniemen äänellä kysyy: otatko tään puhelun jne. Ja kun lapset soittaa niin Jouko Turkan ääni sanoo : voi saakeli täähän on työpuhelu hah hah. (kysyvät kumminkin vaan että otanko lapsia hoitoon.) Monta muutakin ääntä niitä minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:55

Nokian tunnari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:42

Tässä uusimmassa soi jokin rokintapainen Nokian puhelimen omasta tajonnasta. Täytyy valita uusi, kun ennätän. Vanhemmassa puhelimessa soi J.S. Bach "Air".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:59

Tää minun puhelimen soittoääni on ihan tavallinen ,mikä on ollut jo ostaessani tämän kapulan.Minäkin haluaisin puhelimeni pirisevän just silleen vanhanaikaisesti,mutta tyydyn tähän mikä tässä jo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:23

Kaksi soittoääntä käytössä. Vanhanajan nostalginen lankapuhelimen pirinä. Mamman soittaessa "Rakkaus on lumivalkoinen...".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:01

Minulla on "joka paikan puhelin", nauraa käkättää lapsen äänellä. Siskon ja minun välinen puhelin on
vanha lankapuhelimen ääni ja kolmas puhelin jolla soittelen noiden toisten perään on pimpottava.
Siihen nyt ei kukaan osaa soittaa, mutta mä olen mestari hukkaamaan puhelimia kotona.
Se hakupuhelin on aina varmassa paikassa huoneessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:53

Yleensä pelkkä piippi. Epämiellyttävää käyttää muuta lähestulkoon avokonttorissa. Muuten sellainen venäläinen höpötys ja yhdelle erittäin miellyttävälle tyypille aivan omansa... laulu venäjäksi, sekin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:13

Joku valmis puhelimessa oleva. En nyt muista, mutta hyvin se toimii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:58

Soittajakohtainen ääni - useimmin soittavat tietää jo äänen perusteella.
Jos soitto tulee sellaisesta numerosta joka ei ole muistissa tulee tämä;
Billy Idol "dancing with myself"
www.youtube.com/watch?v=812HHetzbe4