Kuinka usein juot alkoholia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 22:34

Anonyymien kanssa en koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 22:31

Mitäpä se sinulle Anonyymi kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 01:33

Tuntemattomien kanssa en törpöttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:58

Mikä arka aihe se tämä on, jos pitää anonyyminä kysyä?

En käytä alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:10

Viinaa ei oteta miesmuistiin ja silloinkin menee muisti, julisti entinenkin pultsari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:44

Silloin kun mieli tekee otan alkoholia..miäs teidolla teet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:59

En juo alkoholia ,viimeksi join samppanjaa serkkuni 60-vuotispäivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:36

En tarvitse alkoholia ollakseen oma itseni.Joten ei ole tapana. Jos jotkut juhlat, niin hyvä samppanja,
mikä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:26

Minäpä uskallan sanoa suoraan, pyyhkäiskää vaikka listoilta pois. Minulla oli alkoholiongelma, mutta silti tein monikymmenvuotisen uran valtion ja kunnanviroissa. Ruokoilin ja puolestani rukoiltiin, sen puolesta, että se jäisi kokonaan pois. Oli vuosi 2007, huhtikuun 10 päivä ja silloin se tapahtui.Minulle alkoholi oli
se vanha aatu, mutta ei sen jälkeen ole ollut pienintäkään kiusausta missään tilanteessa tai vaiheessa
himoa % juomiin.Olen siis niinkuin he sanovat entinen alholisti, mutta en sairasta sitä tautia enään,olen täysin terve. Taivas on kuullut pyyntöni ja olen nyt onnellinen raitis mummo. En ole ahdasmieliseksi tullut sen suhteen, kyllä minä lapsillenikin tarjosin jouluglögit ennen joulua. Mutta tuhannesti kadun mitä sen
alkoholi minulta vei. En ollut anonyymi, vastasin silläkin ja tiedätte minkälainen erehtynyt ihminen olen.

Lisätty: 16.04.2010 - 11:45

virhekin siellä oli.,kadun mitä sen , pitäisi olla kadun mitä se, no päääasia on velvästi sanottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:26

En vastaa anonyymille, olisit sentään kysynyt omalla nimimerkilläsi, silloin voisi jopa kysymystäkin arvostaa.
Pidätkö sinä kirjaa viinanjuonnistasi?

Lisätty: 16.04.2010 - 13:00

Mitä alkoholisairauteen tulee, kerran alkoholisti, aina alkoholisti eli tippaakaan ei siedä, retkahtaa taas. Noita tapauksia on ja tulee olemaan mutta nyt ei ollut kait kyse alkkiksista vaan yleensä alkoholijuomien käytöstä (myös normaalikäytöstä).
Kummallista että Suomessa näyttää olevan vallalla ajatus että ihminen on joko täysin raitis tai sitten juoppo. Onko tuo jotain luterilaista kasvatusta vai mitä.... mutta osa alkoholia sisältäviä nautintoaineita on ruokajuomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:38

Tosi harvoin.En ole mikään alkoholisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:21

Joulu on jo ovella!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 12:42

Saavillisen joka päivä. Tyydyttääkö vastaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 13:45

Koska vaan sut pöydän alle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:47

Hallitsen alkoholinkäyttöni, eikä alkoholi ole koskaan hallinnut minua. Tänään kävin entisellä työpaikallani toistamiseen tällä viikolla, ja hain sieltä myös kuoharipullon, jonka voitin viiniarvallani, jonka sinne jätin toissapäivänä. Nyt en ollenkaan tiedä, milloin, missä ja kenen kanssa tuon pulloni joisin. Siihen voi mennä päiviä ja viikkoja. Että sellainen alkoholiongelma minulla nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:38

Nuorempana tuli otettua kun se mukamas antoi paremman fiiliksen. Nyt osaan jo tuon mielialan saada muutenkin hyväksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:13

On Vappukiljut käymässä - mieti siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 22:38

Harvoin, jos silloinkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:04

Jos kyse on viinasta niin kerran vuodessa korkeintaan.
Niin sanotun sauna lonkeron ehkä kerran kuukaudessa, siitä yhdestä ei juuri hullua hurskaammaksi tule.
Mikäli lähden baariin seuraamaan vaikka pian alkavia jääkiekon MM-kisoja niin silloin kyllä tulee otettua pelijuoma ja juuri anonyymien kanssa se on usein kaikkien antoisinta...