Pelottavatko tulivuorenpurkaukset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 07:12

Ei ole osunut kohdalle vaikka Vesuviuksen kraateriin kävin kurkkaamassa.
En osaa sanoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 01:35

Ei niitä täällä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:00

Ei pelota,kun ei ole täällä meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:54

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:58

Suomessa ei ole tulivuoria, ei Euroopassakaan kovin lähellä. Italiassa Islannin lisäksi löytyy tulivuoria.

Lisätty: 16.04.2010 - 12:48

Kertokaa missä Kreikassa on tulivuori, aukko tiedoissa kun en ole siitä koskaan kuullut?
Maa siellä järisee kyllä mutta se on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:40

Ei pelota.Luulen että ei edes tuhka tänne asti laskeudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:58

Suomessa ei ole tulivuoria, joten ei niitä täällä tarvitse pelätä. Ehkäpä mieli muuttuisi, mikäli sattuisi asumaan aktiivisen tulivuoren naapurissa. Lähimmät toimivat löytynevät Islannista, Italiasta ja Kreikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:19

Olen käynyt kraaterissakin, vaan ei sielläkään pelottanut. Miten sitten maassa, jossa ei purkautuvia tulivuoria näe muuta kuin elävissä kuvissa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 12:36

Eivät pelota, kun niitä ei täällä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:07

eipä pelota, ei nä'illä kulmilla ole syytäkään

____

Ahmatille tiedoksi, kyllä Kreikassa on Santorinillä

www.kreikka.net/kohteet/sant...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:10

Ei pelota. Enkä aio sellaisen juurelle mennäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:25

On tullut käytyä tulivuorilla ilman pelkoa ja muutakaan fobiaa eikä ole purkaus osunut kohdalle. Saamme kyllä olla kiitollisia, että Suomi kuuluu seismisesti ja geologisesti kovin rauhalliseen osaan maan kuorta. Eikä täälläpäin ole tornadoja ja hurrikaanejakaan.

Tornado on lähimmillään mennyt noin 5 kilometrin päästä ja se oli kyllä aikamoinen luonnon ilotulitus ja kunnon kaatosade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:10

Suurinpiirtein sama kuin kysyisi että pelottavatko tiikerit?
Ei sellaista tarvitse pelätä mitä ei kohtaa ellei itse hakeudu väkisin kyseiseen paikkaan vaaratilanteessa.