Aiotteko mennä ek.lle seuraamaan Neste Rallya.Jyyskälän aikana kun ajettiin myös yölla nii innolla suraamaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:57

Kyllä vain, vienpoikani joka vuosi seuraamaan vähintään yhtä EK:tta. Asuin lapsuuteni yhden pikataipaleen varrella, joten yksi jos toinenkin ralliauto on ohitseni pyyhältänyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:59

Jälleen jää ek:t telkkarin varaan. En pääse paikalle vaikka miten mieli tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:13

Ei tuon nimistä rallia enää ole!
On vain Nete Oil Rally Finland ja sekin taitaa tulla seurattua kotoa tietokoneella.
On hieno sivusto: www.wrc.com/index.jsp

Lisätty: 16.04.2010 - 06:52

Tänään ajavat Istanbulin takamailla, ei muutakuin tuo sivu auki incar kameran mukana vaikka Löepin kyytiin. Tosin maksaa vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:14

Ei tule mentyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 01:41

Täytyy katsoa, miten innostuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:04

En ole menossa,katson telkkarista jos näytetään niistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:08

Ralli ei enää paljon herättele mielenkiintoani. MM-sarjakin on tynkäkisa kun on vain kaksi tehdastallia. Toisin oli ennen kun Carlos Sainz voitti maailmanmestaruuden. Pidänkin häntä kaikkien aikojen parhaana rallikuskina.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:53

Nuorena ja nättinä neitosena menin ja vanhempanakin, mutta kyllä ne rallit on ajettu nyt lopullisesti,
ajetaan vaan rolleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:25

ralli se ei ole minun rattoni,
niinpä jää menemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:23

Kerran olen jossain erikoiskokeella ollut mutta en kyllä ymmärtänyt sen lajin hienoutta. Auton näkee pari sekuntia ja sen jälkeen vaan hirveä pölypilvi. Niin rallissa kuin monessa muussakin lajissa paikan päällä ollevat eivät tiedä tilanteesta yhtään mitään, toisin kuin kisaa esin kotona tx-television kautta seuraavat.