Hamstrasitko tänään ruokaa kaupanalan lakon vuoksi?

Minä sen verran, että tänään valmistamaani ruokaa riittää huomisellekin.

Avainsanat: kaupanalan lakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:36

Ihan ostin vain huomisen tarpeisiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:36

En hamstraa, kävin kyllä tänään kaupassa. Ja meillä ne ovat huomennakin avoinna. Joten saan silloin lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:41

Ei tarvinnut kaupassa käydä hamstraamassa,kun en ole viikonloppuna kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:41

Joo söin vyönaluksen tätyteen ja kävin saunassa kun puhtaus on puoli ruokaa!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:47

Normaali ostokset tehtiin. Ei ole tarvetta hamstraukseen. Paljon melua tyhjästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:54

No en kyllä hamstrannut. Jos ei omat sopat riitä, niin sitten olen dietiillä huomisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:02

käyn kerran viikossa ja nyt sattui keskiviikona olemaan jääkaapissa valo vainen , jot viikoksi hain täydennystä ... tai välillä kyllä isäntä tuo kaupasta leivän ja maitotuotteet , mut muut tarpeet haetaan isommissa erissä ... on sit lakot tai ei.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:38

ihan normaalit hankinnat, sitä neuvotteluvaraa muutamaksi päiväksi löytyy aina kaapin nurkista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:06

En todellakaan sillä ei ole maailmanloppu tulossa ihan vielä. Tänään käyn kaupassa, kun pienempi niistä kuuluu olevan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:06

Normaali kaupassa käynti,en hamsrannut mitään.Pakkasessa on ruokaa yllin kyllin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:38

En hamstraa eni ole tarvetta sellaiseen tänä päivänä.Ruokaa tuntuu olevan liikaakin joissain maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:09

Ei ole ostettu varastoon mitään, viereinen K-city on auki ja sieltä haen mitä tarvin, jos tarvin.
Ei se yksi päivä yhden hengen taloutta vielä nälkäkuolemaan vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:27

Niin tyhmä en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:49

En hamstrannut,meillä on kauppa tänäänkin auki,mutta en kannata lakonalaista työtä,lauantaina käymme kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:59

En hamstraa yhtään enempää mitä muulloinkaan.Lauantaina pitäs taas kaupat olla auki. Luulen etta monet ovat hamstranneet kun kaupan lihatiskit oli eilen melko tyhjät.En ole hamsteri,hamsteri tunnetusti hamstraa ruokaa ja tiedän sen kun työlläni oli hamsteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 12:56

Ei mitään syytä hamstraukseen. Aina yhden päivän pärjää vaikka vedellä jos sikseen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:28

Kaapeissa (niin jää, pakaste kuin kuiva) on parin viikon tarpeet joten aihetta perunalaarin tyhjentämiseen ei ole.