Pitäisikö Napsussa olla enemmän huumoria? Millaista?

Avainsanat: huumori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 13:08

Voips olla että tarvittaisiin, ite viljelen kyllä, mutta täytyypi muistaa et asiallisiin kysymyksiin tarvihtee vastailla myös asiallisesti, koska kukaanhan ei tiedä kysyjän intressejä, joten eipä sillon mun mielest pitäis ns. panna halvalla kysyjää. Huumori höysteenä ei pahitteeks.
Ite esim. halusin 'koota' kysymykselläni vanhoista sananlaskuista ja ymmärtääkö mahd. vastaajat oikeesti myös niitten merkitystä, jkl keskustelua siitä, että voiko ihmiset ymmärtää eri sananlaskut esim. eri tavalla?, se pantiin suht lekkeripeliks vastaajien puolelta mun mielestä, voimp olla väärässäkin.......nyyhky.......

Lisätty: 25.08.2008 - 13:10

Ai niin taas olikin kaksi kysymystä, joten jälkimmäiseen vastaus: esim. hassun hauskaa kaikille sopivaa huumoria, tässäpä tarvitaankin ihmistuntemusta, ettei loukkais ketään, eiköstä?

Lisätty: 25.08.2008 - 14:12

Vieläpä lisäyksen lisäys, jotta jos on ite huumormiehii/naisii, niin sellanen tunne, et sit kun ihan vakavissaan (osaan olla myös sellanen) niin esim. töissä " toihan on se vitsinikkari, niin ei mitään välii " vaikka toisel ois suru puserossa tosissaan, se pelko tässä 'roolis' on,; klovni on aina yksin ja itkee...... sanontaa lainatakseni (kenen lie vai oliko oma tiiä häntä)

Lähteet:
nimimerkillä paha mieli

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 16:40

Ei tekisi pahaa. Ei mitään sellaista pakkovitsin vääntöä, mutta kun kysymykseen voi vasta hauskasti tai otsa rypyssä, niin miksei sitten hauskasti. Niitä on mukavampi lueskella ja oppimisteorioidenkin mukaan positiivisesti esitetty asia jää paremmin mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:51

Pitäisi pitäisi. Tää elämä on turhan vakavaa välillä muutenkin. Pienet kevennykset oisi paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2008 - 00:08

Pittää olla, muttei saa mopo karata käsistä. Näkisin että näillä napsun vakiokirjoittajilla on aika hyvä huumorintaju, työ saisitta olla vaan rohkeampia.
Hyvä esimerkki oli, kun kysyin näistä avainsanoista, joku selitti ja selitti ja lopetti suunnilleen näin: ....äh, palisanterilla oli parempi vastaus. Eihän se sitä vitsiks tarkoittanut, mutta se oli sitä, minua ainakin nauratti. Että siihen malliin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 00:26

Minusta on oikein mukavaa kun voi vastauksia lueskellessa hörähdellä ääneen. Parhaita tietysti sellaiset mistä tulee olo, että ne tulee luonnostaan huumorintajuisilta eikä ole väkisin väännettyjä. Ja kaikkein parhaimpia on sellaiset vahingonlaukaukset...ei ollenkaan tarkoitettu hauskoiksi, mutta yksinkertaisesti vaan naurattaa.