Uusiakin Napsulaisia on joten kysyn perinteisen. Mikä on mieleisin janojuomasi ja missä lämpötilassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:43

Eihän sitä tässä kehtaa kirjoittaa, kookosmaito on ihan hyvää. Kesällä helteellä janoon vaikka kylmä kalja. Muuten mennään maito ja vesi linjalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 19:13

Kylmä piimä on kesäkuumalla parasta mitä tiedän!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:13

Ohrapirtelön voittanutta ei ole ja vielä jääkappikylmämä. Menee joskus muutenkin, ettei jano pääse yllättämään.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:14

pääsääntöisesti kylmävesi saunaolut ja valkoviinikin jos tilanteeseen passaa ja tietty lääkkeks konjamiini.....,.mut janoon aina kylmää vettä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:20

kylmä vesi/olut on hyvä janojuoma missä lämpötilassa tahansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:24

Kylmä vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:48

Kylmä vesi ja joskus juice hedelmämehu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 20:14

Kylmä vesi yleensä...mutta nyt viikonloppuna taitaa olla Saku paras juoma viileänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 20:54

Kun oikein janottaa on kylmä vesi parasta. Saunan päälle paras janonsammuttaja on olut ja siideri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:43

Kyllä ei ole kylmän Ohrapirtelön voittanutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:39

Kylmä raikas lähdevesi on kaikken parasta,ei rupea janottamaan uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:03

Ykkösenä vesi, kakkosena huurteinen olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:41

Riippuu aikalailla paikasta.
Jos kotona ja pihalla jotain hörpin kesällä niin parasta on hiilihapollinen lähdevesi. Jos taas parkkeeraan Jopon kesällä terassin eteen niin on aivan varmaa että en sinne terassille mitään vettä mene pillillä imemään...
Kummatkin jääkaappilämpötilassa - ei siis liian kylmänä.