Oletko vitsin kertoja vai niille naureskelija ?

Muistatko aina tilanteeseen sopivia vitsejä? Ymmärrätkö muiden kertomia heti vai vasta hetken päästä?

Avainsanat: huumori vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 13:13

Omasta mielestäni parhainta on ns. tilannekomiikka, siitä vallan 'repee´', ite murjon vitsejä, mutta myös innolla kuuntelen muitten jutskia, ja löydän paljon huumoria siitäkin mihin sitä ei ole ees huumoriks tarkotettukaan, et sillai, tilannekomiikassa tarvitaan kyllä oivallusta heti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 12:31

olen sekä että kertoja sekä naureskelija. enemmän kyllä se vitsin kuuntelia eli naureskelija.
joskus kyllä muistan jotain hyviä vitsejä, useimmiten ne on sitten niitä (eiku miten se nyt meni) vitsejä,eli parempi ois olla hiljaa.heh. blondi ku olen ni ei voi aina odottaa, että menis heti jakeluun ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:45

Olen paremminkin sellainen vitsiin yhtyjä, kun joku repäisee hyvän alun, niin kyllä se siitä sitten jatkuu.

Valmiita juttuja muistan aika huonosti, tilannekomiikkaa syntyy ihan itsestään.

Ymmärrän kohtalaisen nokkelasti, mutta sellaisten jankkaavien maratoni-juttujen kanssa loppuu kärsivällisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 21:26

En aina oikein jaksa sitä että "no niin nyt minä kerron vitsin ja nyt minä lopetin joten teidän kuuluu nauraa tai sitten teidät leimataan tosikoiksi". Haukotus. Luonnostaan syntyvä tilannekomiikka on siis parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:54

Kyllähän niitä mielellään kuuntelee kun joku osaa hyvin kertoa, sujuvasti kuuntelen. Mutta on joskus pitänyt rautalangastakin vääntää, että on mennyt perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 00:01

Harvemmin muistan näitä "valmiita" vitsejä silloin kun on tilanne päällä. Omat ja naapurien "älynväläykset" on muutenkin mukavampia...sekä kertoa että kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2008 - 00:11

Kyllä olen! Nimittäin tuppisuu!