Onko kukaan Napsulaisista nyt tai ollut Noroviruksen uhri?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 19:37

Vuosi sitten ja sairaalareissu siitä tuli.Tauti iski yht`äkkiä ja molemmista päistä tuli kunnolla eikä tiennyt miten päin pytyllä ois ollu.Yö tiputuksessa ja aamusella kotiin.Viikko sitten taas samantyylinen tauti mutta ei ehkä noroa.Erilaisia vatsatauteja on ollut koko kevään paljon liikkeellä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 16:51

Ei ole norovirus pääsyt yllättämään..tähän päivään mennessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:17

Seudulla kyllä liikkuu noro virusta, mutta ei vielä itselläni ole tartuntaa, ankä sitä kovin haluaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:19

Onneksi ei ole norovirus meihin iskenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:19

ei ole norotellut edes lähipiirissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 18:29

Tuli, oli ja meni. Minun kohdallani ei suurempia ongelmia. Lääkäri käski ostamaa Floridral nimistä jauhetta ja liottaa veteen (ei reseptilääke). On kuulemma mukana tarpeelliset ravinteet ja muut. Ei tuki vatsaa kuin Immodium pillerit. Näin tein ja hyvä tuli.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 18:46

Ei ole vielä iskenyt. Vastaaja koputtaa kolme kertaa päätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:34

Onneksi ei, ei ole ollut lähipiirissäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:18

Poikani sairasti noroviruksennoin kuukausi sitten. Tauti oli todella raju (paino 12-vuotiaallani putosi taudin aikana 3kg) ja ihmettelen, että en itse siihen sairastunut. Mieskin säästyi taudilta, koska on työpaikan vuoksi viikot toisella paikkakunnalla. Onneksi minulla on ymmärtäväinen esimies joka suorastaan vaati, että jäin kotiin hoitamaan "pienokaistani", vaikka lain mukaan yli 10-vuotiaan sairauden takia eisairauslomaa vanhemmalle myönnetäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:02

Onneksi on vielä vältetty, täällä epidemiaa on liikkeellä. Täytyy muistaa käsiä pestä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:47

Minulla ei ole vielä norovirusta ollut.Koputetaan puuta,ettei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:53

Ei ole norovirus tarttunut, eikä mikään muukaan virus, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 20:22

Tulppi pitänyt.