Voitteko kuvitella?

Olin tänään mieheni kanssa lenkillä metsäpolulla ja siellä lenteli sitruunaperhonen,mielestäni aika varhainen yksilö.Näimme myös kookkaan rusakon ryntäävän pusikosta,oli varmaan päivätorkuilla ja säikähti meitä.

Avainsanat: rusakko sitruunaperhonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 16:22

Sitruunaperhosia on ollut jo viikon verran liikkeellä. Lenkilläni näen niitä joka päivä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 16:24

muutamia nokkosperhosia ja pari tuntematonta on näkynyt täällä meidänkin kulmilla,
perhosista sen viimeistään uskoo että talvi on mennyt tältä erää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:54

En ole vielä sitruunaperhosta nähnyt,tosi kauniita..Eilen lähti rusakko meidän pihalta pakoon,kun menin ulos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:13

Ei ole minunkaan eteeni vielä sattunut perhosia ja paljon en metsäpoluilla vielä kulje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:31

Ei ole näkynyt perhosia täällä, mutta yksi mummukka väitti nähneensä västäräkin tänä aamuna. Suattaahan se olla totta mutta voep`olla olematakkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:54

täällä meitin pihas on nyt muutaman päivän lennellyt sellainen ruskea jos valkost kans siivis perhonen ...niit kyl useampikin tai luulen niin , kun jokapaikas lentelee , jot en usko et se yx minnuu koko aikaa seurais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 18:25

Sitruunaperhonen on tähän aikaan harvinäinen näky. Kummalla oli kovempi vauhti? Ulkoilijoilla ta sitruunaperhosella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 18:45

Ei ole perhosia vielä näkynyt, ja hyvä niin. Kylmäänhän ne täällä menehtyisivät kun lunta ja yöpakkasta on vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 01:57

Meilläkään ei ole vielä perhosia näkynyt, pitää odottaa vielä hetken aikaa.