Kuinka vaikeaksi/helpoksi koet avainsanojen liittämisen kysymyksiin? Ehdotuksia asiantilan korjaamiseksi?

Lisätty: 15.04.2010 - 16:13

Jaa-a, minä olen sitten ymmärtänyt tämän avainsana-asian ihan väärin. Voisikohan nyt joku ystävällisesti selkokielellä esittää sen asian minullekin. kiitos jo etukäteen.

Avainsanat: lisää avainsana kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 11:58

Olen vastannut tähän varmaan sata kertaa että avainsana (paremminkin "Hakusana") pitäisi olla pakollinen. Kysymys ei lähde mihinkään jos tässä kohdassa ei ole jotain sanaa. Kohdan maksimipituus voisi olla vaikka 20 merkkiä, niin siihen ei kukaan laittaisi "vahingossa" koko kysymystä uudelleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 15:49

Eräät näkyvät taas kirjoittavan koko lorunsa avainsanoiksi, ei niilläkään mitään löydä! Olen kokeillut?
Kuten joku aika sitten tämä litania; sänky peitto tyynyt lakana ja pieni kauneusuni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 16:01

Ylläpidon pitäisi laittaa se avainsana pakolliseksi, silloin sen myös joutuisi laittamaan, jos aikoo jotain kysyä. Toisaalta tuota avainsana-asiaa ei ole ymmärretty oikein. Avainsanoiksi laitetaan kaikkia muita kuin sellaisia, että niillä tietyn kysymyksen löytäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:18

Laitan aina avainsanat nykyisin,mutta laitanko oikein sitä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:31

Tämä on se ikuisuuskysymys jossa ei valikkoa tavittaisivaan jokainen sen voisi muodostaa itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:14

Sillä tavalla helppoa laittaa avainsanat, jos ajattelee sitten myöhemmin "etsijänä" ko. kysymystä ja sen vastausta hakevana, esim. kysymys:
"Perhojoen rauhoitusajat Kokkolan edustalla?"
- miten löydän tämän kysymyksen vastauksineen avainsanojen avulla
- avainsanoiksi laittaisin: Perhojoki, rauhoitusajat Kokkola.

"voisiko joku neuvoa löytyykö Kreetan saarelta kajakki vuokraamoa?"
-avainsanoiksi sopisi:
Kreeta, kajakkivuokraamo, tai : Kreeta, kajakki, vuokraamo..
näin mie tään aittelen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 17:57

hihii hekottaa ja viittaa , et just niin teen kaikki vaan sanat riviin ...onpahan teil etsijöil sit sanoja joit etsiä.... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 18:21

Pari kuukautta sitten joku napsulaisista huomautti asiasta. Kävin kaikki kysymykseni läpi. Alkupään kysymyksistä joistakin puuttui. Korjasin ja sen jälkeen olen aina lisännyt. Niinhän pitäisi napsulaisten toimia.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 18:42

Minäkin olen yrittänyt laittaa, mutta kun ei ole ohjesääntöä miten se avainsana siihen kyssäriin muotoillaan, niin eihän tämä blondi ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 19:49

minä en enää kohta leiki teijän kaa jos ootte noin niuhoja.....! :-(.

Lähteet:
hiekkalaatikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:19

Avainsanaksi mitä asia koskee..ei tarvi runoilla niitä avainsanoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:23

Helppoa kuin heinänteko eli ei tuota vaikeuksia. Itse en ole ikinä avainsanan perusteella kuitenkaan napsusta mitään etsinyt. Yleensä laitan vain yhden tai kaksi avainsanaa omiin kyssäreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:06

Minä laitan avainsanaksi sen joka omasta mielestäni sopii kysymykseen. Helpoksi olen kokenut, ei ole minustakaan vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:57

helppoa kuin hullun hölmöily

hippu sitä kuuluisaa maalaisjärkeä mukaan ja hommahan pelaa