Kuka sanoo näin ,hyvää huomenta kaikillejokaisen peitteiden alle?

Mikä ohjelma kyseessä,itse en tiedä,ajattelin kyseillä teiltä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 10:00

Annullini sähän lupasit

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/31282

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:40

Se on se ukkeli sieltä Novasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 11:13

Joku radiotoimittaja niin sanoo. Telkkarissahan tuota ohjelmaa mainostetaan. Ukon nimeä en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:50

Eipä löydy takuuvarmaa vastausta, en kuullut kenenkään sanovan aamulla 9 aikaan minulle,
kyseisiä sanoja, kyllä googlessa pajon ollaan peiton alla, päivälläkin.Kiva jos joku sanoisi minulle, kun aamusella nakkelen peittoa pois "hyvää huomenta Sirkka, kenties maistuis kahvin tilkka" no on haaveilua vain sekin.Itse ne on sumpit värkättävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:58

En ole kuulut tuolaista sanontaa..yleensä en ole siihenaikaan peiton alla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:25

Kimmo Vehviläinen sitä kyselee ja Minna Kuukkaa koko kysymys vaan naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:53

Nova-mies Vehviläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:43

Ettei vain olisi Jaajo.