Mitä mieltä olet huumorista? Oletko huumorimiehiä ?

Anteeksi naiset, mutta kun sanotaan huumorimiehiä, niin kyllä se tarkoittaa kait naisiakin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 21:23

Mielestäni siis kaikki ihmiset ovat huumorintajuisia, mutta kyse on vain siitä, että millainen huumori ketäkin naurattaa. Ihmisten huumorintaju vaihtelee niin paljon, että jotkut voivat pitää tosikkona, koska ei uppoa ns. "banaaninkuorihuumori", mutta toiset taas pitävät hyvinkin huumorintajuisena. Ja kaikki eivät välttämättä tajua, jos vakavalla naamalla heittää jotain minkä on tarkoittanut vitsiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 12:36

olen huumorimiehiä, siis naisia.
enimmäkseen ymmärrän huumoria, myö sitä itseeni kohdistuvaa.
mutta joskus taas ei huumori uppoo ja sitten menee, you no herne nenään.

Lisätty: 25.08.2008 - 20:56

eh toi myö = myös mut varmaan meni jakeluun kaikille, vai hä. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 13:25

Mielestäni olen niitä naisia, (mutten niitä naisia), jokka ymmärtää hjuumoria. Ilman huumoria tai huumorintajua elämä ois tosi tylsää ja ykstotista, otetaan tästä huumorista ees, kun on ilmasta, irti se mitä saadaan, jookos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:50

Huumori on uusiintuva luonnonvara jota pitäisi hyödyntää mahdollisimman paljon.

Olenkon huumorimiehiä? Tästä asiasta on ainakin kaksi mielipidettä, omani ja lähipiirini. Siis ihan miten vain haluatte.