Mitä pitäisi tehdä ,kun yöllä puhelin soi?

Kolmena yönä on peräkkäin puhelin soinut,en ole vastannut ja aamulla kun olen katsonut niin puhelu on tullut tuntemattomasta numerosta.Alkaa jo ottaa päähän,voisi päivällä tai illalla soitella,eikä keskellä yötä kun nukun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 09:37

Laita puhelin äänettömälle mikäli kuitenkin haluat aamulla katsoa kanallä oli asiaa. Vaikuttaa häirikkösoitoilta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:40

Samaa sanon kuin Timppakin. Tai vaihda numerosi toiseksi tai salaiseksi, niin pääset noista soitoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:40

Jos sinua häiritsee se niin kannattaa ottaa puhelin kokonaan pois päältä tai sit laittaa se änetömäksi yön ajaksi.Minä itse tekisin niin jos minua häirittäisiin yöllä,kun yrittäisin nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:59

senkun jatkat uniasi
_______

Annullini sähän lupasit

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/31282

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:20

itse en vastaa yöllä , kun känny on alakerras , enkä kuule , et se soi ja lähäiset tietätävät sen joten soittavat , jos tulee jokin hätiä mieheni kännyyn ... minulla nyt muutenkin känny saattaa olla , jossain ihan muualla , kuin siellä missä itse olen , jotta ovat jo oppineet hänen kännyyn soittaa .. jot laita känny hiljaiselle ja kerro ihan läheisimmillesi , et soittavat miehesi kännyyn.. jos hänelle ei tule häiriö soittoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:41

Samaa ehdotan kuin edelliset vastaajat: laita illalla puhelin äänettömälle. Ei kenelläkään voi olla niin tärkeää asiaa, että pitää yöllä soitella. Sun kannattais myös harkita sitä puhelinnumeron vaihtoa ja laittaa se samalla salaiseksi, niin vältyt tuntemattomien soitoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:50

Heitä se seinään, jos et halua vastata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:13

Jos et osaa laittaa puhelinta äänettömälle niin piilota se sellaiseen komeron nurkaan ja vaatekasa päälle.Ettei äänet kuulu. Kerran alkoi mulle tulla soittoja 2 aikaan yöllä .Minä vastasin ja serkku kännissä soitteli.Kyllä ei senjälkeen ole soitellut.Sanoin sille että tulee päiväsellä selvinpäin niin jutellaan.Naamarit vastakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 11:15

Jatka uniasi, äläkä välitä. Missään nimessä ala vastaa, niin varmasti lopettaa jossain vaiheessa sen häiriköinnin. On ihan itsestäsi kiinni jatkuuko häiriköinti vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:58

Järjen käyttö ei ole kiellettyä tuossakaan asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:35

Jep hip hop. Olisihan se kiva juttu jos mummollekin joku soittaisi vaikka keskellä unien.
Toiveikkaana vastasin ,eihän sitä tiedä, vaikka siellä vielä minun elämäni puuttuva parempi puolisko olisi
ikävissään.Puhelin on kyllä yöpöydän laatikossa lähettyvillä, sttä saan sen siitä jos en esimerkiksi
pääsisi mormaalisti ylös.Ei minulle tuntemattomat soittele, vastaan kyllä ja yritän olla kohteliaskin
vaikka siellä olisi lehti-tai puhelinvaihtotarjous.Olisi näköpuhelin , niin näkisivät kuinka minä vielä
hymyilen heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:36

Hitkun plitkun plitkun plii. Nyt se on auki ja nyt se on kii!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:42

Joku kyselisi sinulta avainsanoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:01

Pistä äänettömälle..Tai vaihda salainen puhelinnumero ei tule häiriösoittoja...silloin voivat soittaa vain kenelle nomerosi annat...Tämä tuntuu olevan jatkuvaa häirintää sinulle tuntemattomat numerot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:20

Puhelin vaan äänettömälle, niin ei häiritse untasi. Kenellä on asiaa,soittaa kyllä päivällä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:44

Äänettömälle vain, niin saat nukkua rauhassa. Jos sinulla on lankapuhelin, ota se seinästä irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:51

Laita sen profiili äänettömälle tai piippaukselle, niin ei tartte herätä. Ehkä se ilmoituksen laittaminen lehteen ei ollut loppujen lopuksi niin fiksua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:58

Kaikki minulle rankat asiat ovat tulleet puhelinsoittona yöaikaan. Sen vuoksi hermostun tosissaan jos joku esim. humalainen soittaa yö aikaan. Sen myös ilmaisen voimakkaasti soittajalle. Ystävät eivät soita, koska tietävät taustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:04

Itsellä ei ole kokemusta omituisista soittajista. Vastaa ja sano että nyt on yö! Joku voi soittaa väärään numeroon, sehän selviää kun vastaat ja soitot varmaan loppuvat.
Toinen juttu on se ettei kannata olla tekemisissä "hämärien tyyppien" kanssa. Jos laittelet ilmoituksia lehtiin, sehän antaa viitteen vaikka mistä yöllisestä toiminnasta, sorry vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 20:28

Toistuvat soitot: kyse ei siis ole ollut avuntarvitsijasta. Laita äänettömälle, jos lähipiirissä ei sellaisia, jotka saattaisivat oikeasti tarvita apua...

Itselläni usein kokous-profiili. En tosin aina herää piipaukseen, vaikka olisi jollain hätäkin, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:07

Ei ole tuota ongelmaa kun puhelin menee automaattisesti kiinni kello 23.55 ja avautuu aamulla automaattisesti kello 08.30.