Arvatkaa mihin sukellan nyt, olen 3 asti istunut Teidän kinkkisten kysymysten äärellä?. Aurinko paistaa, muuta en tiedä.Moi,moi.

Avainsanat: sänky peitto tyynyt lakana ja pieni kauneusuni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 09:41

Vähäksi aikaa peiton alle piiloon. Tervetuloa taas takaisin

Kysyjän kommentti

Tämä olikin se kinkkinen kysymys, siitä puuttui avainsanana peiton alle meno.
Paljon porua tyhjästä, vähän villoja sanoo sananlasku. Sinä oivalsit järkevänä miehenä, minne olen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 08:54

hyvät unet sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:01

Sänkyyn taidat mennä ja nähdä hyviä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:34

Huomenta, taidat kohta nousta taas uuteen ihanaan kevätpäivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 11:19

Hyviä unia vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:25

Tuliko sitä kesken luovutettua. Nyt on uusi päivä ja uudet kujeet. Ei muuta kuin innolla napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:11

Kyllä varmaan sukelsit peiton alle..ja taas olet pirteänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:48

Toivottavasti sait nukuttua hieman, taisin innostua liikaa yö tuimaan.