Alkaa routa pikkuhuljaa sujaa. Onko kenelläkään hyvää rosvopaistin omatekoista ohjetta mikä ei ole salaisuus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 09:11

kirjallisten lähteiden mukaan, muulla ei niin suurta väliä kunhan ruho on moraalisesti arveluttavalla tavalla hankittu

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 06:27

No nyt routa saa sulaa, en ole kerennyt yön aikana rosvoretkille, kun on pitänyt pähkäillä hullun lailla
kysymysten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 07:24

Nuo kirjailijat osaavat selittää paremmin. Itse teen lampaanlihasta mutta vaatii paketteihin vähän päälle sikaa, muuten on liian kuivaa.

www.hs.fi/ruoka/reseptit/art...5244632365

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 07:28

Ohessa eräs vaihtoehto rosvopaistin valmistukseen.

www.herkut.net/resepti.php?id=357

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:32

Routa porsaan kotiin ajaa. Siitäkö meinasit paistin tehdä.
Katso ettei siitä tulee oikeaa rosvopaistia kuten eräille erämiehille. Joku kävi varastamassa paistin maasta kun he olivat metsällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:15

Kuopan kaivuun vaan,kun on routa sulanut..ja rosvopaisti muhimaan..
Ohjeet tuli jo näköjään..ise en ole koskaan tehnyt rosvopaistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:08

Minä en rosvopaisteja paistele maakuopissa, uuni on sitä varten. Laita sinäkin vain paistisi uuniin.