Alkaako Napsulaisilla olla unihiekkaa jo silmissa ?Minulla lepän siitepätyä johon sain hyvät tipat käsikauppatavarana apteekista

Avainsanat: käsikauppatavara kohdallani ei ole sama kuin varkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 09:46

Olin jo unten mailla näkemässä uni elokuvia.Välillä on aamuisin rähmäiset silmä herätessä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 02:00

vähiin käyvät yökyöpelit, eiköhän olisi pikapuoliin aika mennä pehkuihin

sitä lepän siitepölyä oli tosi paljon ilmassa kun tuossa päivemmällä tuolla keskuspuiston puolella kuljeskelin, onneksi se ei haittaa minua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 02:10

Kohta rupeaa nukkumatti kolkuttamaan oveani...

Hienoa kun löysit apua silmävaivaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 06:08

Ja minä kun vasta voitelen silmiäni yötä varten, olen odottanut ensimmäistä päivystävää tähän.
Heräsin 3 ta ja istahdin vähäksi aikaa nettiin ja on mennyt 3 tuntia.Sanoisinko kinkkisiä kysymyksiä
kielitaidottomalle etsiä vastauksia. Minä menen nyt aamutirsoille, jatkoja vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:30

Olin jo tuohon aikaan peittänyt hiekat luomillani ja antanut unten tuulten niitä kevyesti harjata pois silmiltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:04

Ei sitä aina jaksa kukkua. Välillä pitää nukkua. Kyllä niitä sellaisiakin tulee, nimittäin kukkumisia.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 15:47

Täydessä unessa olin tuohon aikaan. Meinaa nuo unihiekat tulla nykyisin liiankin aikaisin silmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:20

Kyllä nukuin siihen aikaan,kun toiset kuukkuivat...eikä ollut aamulla silmät rähmäiset..
Hyvä että sait hyvät tipat silmiisi..