Isät pakolla kotiin. Mitäs mieltä olette tällaisista konsteista?

”Tuoreet isät voidaan käytännössä pakottaa kotiin lasten kanssa, jos tekeillä oleva lakialoite toteutuu. Sen mukaan kolmannes vanhempainvapaasta annettaisiin isälle, ja jos isä ei jäisi kotiin, niin perhe menettäisi etuuden kokonaan.”

Koko juttu:

www.taloussanomat.fi/sivu.ph...amp;rss=13

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 13:40

En n y jaksa/ehi lukee uutista (sori valper),mut 'pakottaa' isä kotiin lastensa kans no huh huh, ihan kun isä ois saanut elinkautisen! Nehän on myös sen lapsii, eikä vaan äipän, ja kylläpä se sit myöhemmin korvautuu se isän kotiin jääminen muutamaks viikoks, et tutustuu lapseensa, eikä lapsi tunnu sit isästä samalta kuin ois valtsusta ostanut maitolitran...
Mutta, siinä ei ko. perheet sais kovinkaan paljoa rahallisesti menettää, jotta ei synny sitä joko-tai tilannetta sen kotiin jäämisen suhteen. Tätä mieltä mää ny täl hetkel (ehkä aina)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.08.2008 - 10:46

kun taas meni tuo linkki reunuksen alle, niin täytyy kokoitaa tällaista konstia .. Valperi ..

www.taloussanomat.fi/sivu.ph...amp;rss=13

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 12:49

jos mies on todella tärkeässä asemassa töissä, eikä pysty millään yks kaks lähtemään
pitkälle isyyslomalle ymmärrän sen.
ja taas mies joka pystyy/ kykenee häippäämään helpommalla hommistaan, ni sehän olisi todella hyvä asia.
toi nyt on vähän kakspiippunen juttu, ku toi on ja ei oo hyvä (idea)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:18

Voi aikoja, voi tapoja. Pakolla ei parane mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:43

Keppiä vaiko porkkanaa:katainen ja vanhanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 21:31

Mielestäni se on kummallista paapomista ja ihmisten yksityisiin asioihin sekaantumista. Ei hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:47

Täähän alkaa olla jo holhousvaltio. Turha pakolla yrittää mitään. Ne isät ketkä hoitaa lapsiaan , hoitavat vaikka ei pakotettaisikaan. Oliks tää ny Urpilaisen keksintöä vai kenen neronleimaus?