Minkälaisella koneella sinä Napsuttelet?

Mulla on ikivanha IBM kannettava jonka sain (halvalla) kun kaverin firmassa uusittiin työkaluja. Vähän nikottelee, joskus varmaan pitäis hankkia uusi kun tähän koukkuun on jäänyt.

Avainsanat: oma pc

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 09:56

Mulla on aika uusi Fujitsu Siemens, kaikilla herkuilla, toukokuussa hankittu.

Ei ollut edellinenkään kovin vanha, mutta kun kaipasin vähän lisäpotkua kuvien käsittelyyn ja kun kummityttö sopivasti (kipeästi) tarvitsi koulutöihinsä omaa, niin sain hyvän tekosyyn hankkia itselleni uusi ja pistää se edellinen kiertoon.

(näin sitä saa itsekkäät jutut näyttämään hyviltä teoilta)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 13:09

IBM mikä lie, mist lie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 13:32

Tää on vissiin tällanen kannettava Vista, olikohan maaliskuuta kun ostin, kaikki keilt kuullu haukkununna sen pataluhaks ja lyttyyn (merkin meinaan); liian hidas sun muuta jne. Mulle kyllä passannu, mihinkäs tässä kiire valmiis maailmassa, ja teitinkin viestit/kysymykset saapununna suht koht saman vuorokauen aikaan, jot hätiä mitiä. Ja Vileeniä lainatakseni; halpa kun mikä! Jot näin käi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 21:10

Wanha Windows XP....pöytäkone

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:56

No tällainen liekkö Fujitsu Siemensin läppäri. Miun tarpeisiin kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 00:05

HP Compaq nx6310. Siis läppäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 13:17

No kun tämmönen "nörtti" kerran on niin, n.6kk vanha itse kasattu grafiikka työasema.
Tuplanäytöt ja piirtopöytä ja 42" LCD-TV videomonitorina. Päivitystähän tuo jo kaipaakin...