Missä sijaitsee Kastelholman linna?

Avainsanat: kastelholman linna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 07:59

Kastelholms slott
Kungsgårdsallén 5, 22520 KASTELHOLM, Åland, Finland
Puhelin. +358(0)18 432150, +358(0)18 432134
Faksi: +358(0)18 432126

Lähteet:
www.visitaland.com/kastelholmsslott/fi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 00:57

Ahvenanmaalta

tarkemmin:

Kungsgårdsallén 5, 22520 KASTELHOLM, Åland, Finland

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 07:12

Ahvenanmaalla on nähtävyys siellä.

Lähteet:
oma tietolähde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 07:13

Komea Kastelholman linna sijaitsee Ahvenanmaalla kuten jo edellä kerrottiinkin.

Ohessa lisää tietoa asiasta.

www.visitaland.com/kastelholmsslott/fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 08:53

Tuolla se on Lumparlandin liki on minulla valokuviakin otettununna linnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 08:58

Kauniilta näytti linna. Pitänee poiketa jos joskus tulee käytyä Ahvenmaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:13

Kaunis linna ,kiva nähtävyys jos käy Ahvenamaalla.Suosittelen kaikille ,jotka eivät ole vielä käyneet siellä vierailulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 15:37

Ahvenanmaalla sijaitsee, mutta en ole käynyt katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:33

Katsomisen arvoinen paikka Kastelholman linna...kerrän olen käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:04

Ahvenanmaalla. Tutustumisen arvoinen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:44

Sundissa sijaitsee.
Viimeksi vajaa vuosi sitten käyty, suhteellisen lähellä on muuten Taffel chips perunalastutehdas. Tuolla linnassa oli silloin viime kesänä manner suomalainen tyttö oppaana joka kertoi kaikenlaista muutakin elämästään, mutta tiesi myös linnasta erittäin paljon. Esimerkiksi sen että naakat ovat heille siellä linnassa todellinen riesa, kaikkea ovat kokeilleet mutta mikään ei auta. Viimeksi kokeilivat kaiuttimia joista tuli haukan kiljuntaa, jo seuraavana aamuna istui naakkaparvi kaiuttimen päällä... Ainoa millä saa rajattua naakkoja hieman pois ovat verkot. Suurin ongelma ovat ulosteet sekä se että niiden on todettu rapistuttavan linnaa hyvinkin nopeasti. Linnan vieressä on aina lampaita noin 30 kpl huolehtimassa heinän leikkuusta... Infoon tuli samaan aikaan ruotsalainen turistibussi täynnä eläkeläisiä, heidän ensimmäinen kysymyksensä oli että puhutaanko täällä ruotsia? Hieman nauratti sillä useassa paikassa, mm. juuri silloin siellä infossa se oli ainoa kieli mitä siellä puhuttiin...