Hei jälleen rakkaat napsuystäväni,

vaikka tiedän että pidätte Arista ja Akista, niin annetaan yhdessä vielä Virpillekin äänemme.

Tangolinkkini satumaa.yle.fi/tangomarkkina...irpi-jarvi ♥ Äänestää voi joka päivä 26.4 kello 12.00 asti.

Virpi Jarvi | Satumaa | yle.fi
satumaa.yle.fi
Myrskyöinä

Lisätty: 14.04.2010 - 21:21

(Pappa4, ihmettelen aivan samaa asiaa kuin sinäkin)

Avainsanat: virpi järvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 17:12

yllytyksestäsi tein elämäni ensimmäisen tango-äänestyksen,

kaikkea se kaveruus teettääkin

Kysyjän kommentti

Kiitos tämä merkitsi minulle niin paljon etteivät sanat riitä kiittämään teitä kaikkia jotka otitte osaa äänestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 20:31

Kyllä äänestetään vaan joka päivä.Kiitos hyvästä vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:00

Et heittänyt toivomusta turhaan. Näin tehdään.
Ihmetyttää tuon ykkössijalla olevan äänimäärä tällä hetkellä (22564)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:51

Tämähän menee jännäksi kun on ehdokkaita enempikin, vapaaehtoinen äänenanto on tapahtunut.
Kyllähän siitä Yle Suomi piti reklamoinnin päivällä. On kuulemma villinnyt sakin Facebocissa (en tiedä miten kirjoitetaan) äänestystalkoisiin. Hassua jos ei ihmisellä ole ääntä eikä lavakarismaa ja tulisi
valituksi vain näiden äänten perusteella, taitavat katua jo kun tälläinen mahdollisuus "rivikansalaiselle)
on annettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:05

Täytin toivomuksesi ja äänestin Virpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:19

Kun olen äänioikeutettu niin tottakai käytän oikeuttani hyväksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 08:35

Oli hänellä persoonallinen ääni. Laitoin ääneni kuulumaan kun noin kauniisti pyysit.