minkälainen hiiri sinulla on, tykkäätkö?

oma oli pudonnut lattialle, astuin päälle ja se hajosi kymmeneen palaseen, teippasin muttei enää toimi, pitäis ostaa uusi, osaatko suositella jotain mallia? mitä maksaa?

Avainsanat: hiiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 13:53

Langaton, hyvä peri ja ny ku tsiikasin niin merkki (ehkä) joku väkäs kuvio ensin ja sit lukee Trust, siitä maaliskuusta asti kestänyt tähän asti ilman patterin vaihtoo, ehkä siks kun ei oo 24 h päällä vaan yöt nukkuu..he... tai sit muuten vaan niin vähäuninen hiirulainen....

Lisätty: 25.08.2008 - 14:35

Taas meikä; hyvä eri = hyvä peli

Lisätty: 25.08.2008 - 15:15

Kerran viel (ja toivottavasti ny menee oikein, ny menee hermot) : hyvä peri = hyvä peli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 09:32

Meillä on nyt tämä langaton hiiri. En oikein tykkää, kun pattereita pitää aika tiuhaan vaihtaa.

Lisätty: 25.08.2008 - 09:33

Merkki hp.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 14:30

Logitech merkkinen, pari vuotta kiltisti palvellut. Langaton, siitä mukava ettei tarvitse niiden johtojen kanssa resuta, eikä niitä pattereitakaan tolkuttomasti kulu (oliskohan vaihto 2-3 kuukauden välein?) kun muistaa pistää yöksi nukkumaan. (muistaakseni olen nähnyt vastaavia kaupassa siinä 20-30 € hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 18:37

Hännätön hiiri on best.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 00:09

Eipä oo hiiulaista ollenkaan. Läppärin kosketusalustaa vaan käytän.

Lisätty: 26.08.2008 - 00:13

taisi tulla nimettyä uusi nisäkäslaji...siis hiirulaisesta oli kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 13:44

Logitech G5 ja Wacom Intuos3 kynä ja hiiri. Langatontakin on kokeiltu, ei sovi minulle.

Hiiri toimii perusjutuissa, mutta kynä on paljon parempi piirtäessä, kuvia korjatessa ja taittaessa.