Oletko maistanut jo villisikakaalikääryleitä?

Lisätty: 14.04.2010 - 18:49

www.viisitahtea.fi/talous/12...linlehteen

Lisätty: 14.04.2010 - 20:14

Villiä possua olen syönyt, mutta tämä uutuus on outo ja aion ostaa, kunhan näen sitä jossakin myynnissä.

Avainsanat: pohjois karjalasta uutuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 12:59

En tietoisesti mutta kun aika paljon ulkona käyn syömässä on tuollaista saattanut joskus maistaa. Varsinkin jos se on Pohjois-Karjalassa ihan normaalia arkiruokaa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 16:39

Eipä ole tullut maistettua, vaikka omassa asuinkunnassa on tuotetehdas, jossa mm. niitä tehdään.

Lähteet:
oma nuppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 17:14

En ole metsporsasta maistanutkaan ikinä. Seki kokemus täytynee hankkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:25

Mitä ne sellaiset on, Virosta olen tuonut villiskaa paistilihana ommaan pattaan.
Pitääkö kaikki ruoka olla esivalmistettua ja kaupasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:34

En ole maistanut kuin joskus kesäisillä festareilla villisika pyttipannua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:35

Ei ole ollut tarjolla villisikakääryleitä..Kyllä maistan jos tulee tilaisuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 18:45

Syömättä on jäänyt se possunliha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:01

Ei ole vielä kukaan tarjonnut moista herkkua, maistellaan kun vastaan tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:03

kaikkia noita ainesosasi erikseen, mutta tuollaisena tuotteena ei ole vielä eteen sattunut,
varmasti tilaisuuden tullen tulee maistettuakin ja aika sitten näyttää siirtyykö villisikakaalikääryleet sinne himoruokaosastolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:09

Olen kyllä villisian käristystä syönyt (Maaninka). Villisikakaalikääryle on minulle tutustumaton ruoka. Olen sen luontoinen, että aina valmis maistamaan uutuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 19:22

Jos niitä kaupassa näen, ostan kyllä maistiaiset kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:39

En ole maistanut vielä niitä ,olisi mielenkiintoista maistaa, että tykkäänkö niistä vai en.Kaikkea uutta pitäisi maistella.