Tuosta edellisestä kyssäristä tuli mieleen, että onko kukaan syönyt hunajan lisäksi niitä kennoja jotka oikein tihkuvat hunajaa?

Lisätty: 14.04.2010 - 16:34

Asuessani United Arab Emiratesissa sieltä sai hunajakaupasta ostaa myös kennoittain hunajaa ja voe taevas, että oli hyvää. Hesassa on puoti joka myy kennohunajaa ja muita kotimaisten pientuottajien tuotteita.

Lisätty: 14.04.2010 - 16:45

Hunaja on arvoituksellinen ja terveysvaikutteinen tuote josta voisin kirjoittaa vaikka pienen romaanin. Se sisältää suojaravintoaineita, entsyymejä, hivenaineita ja vitamiineja jotka vahvistavat elimistön antioksidanttien tuotantoa. Hunajan Gl -arvo on alhaisempi, kuin sokerilla.

Avainsanat: hunaja kenno

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 19:06

yks entinen työkaveri on sellainen pienhunajantuottaja nykyään ja on pitänyt meidätkin hunajassa, tosin vaan purkitetussa ja kennot ovat menneet parempiin suihin?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 16:37

Purkista minä olen hunajaa syönyt tai oikeammin laittanut juoman sekaan. Sanotaan, että se lihottaa,
onko perää en sitä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:36

Ei ole kennoja tullut maisteltua..Ihan vaan purkista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 18:44

Kaupasta ostettua purkkihunajaa on tullut käytettyä.
www.kotipaikka.com/mietelaus...=Nalle+Puh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:59

Purkkihunajaa olen ostanut, ja juoksevana pullossa. Kennoa en ole nähnyt kaupan missään, voin kuvitella että maku on makea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:06

Minulle aivan tuntematon tapaus tuo kennojen kanssa nauttiminen. Ensimmäisen kerran kun tapaan kokeilen varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:40

Ihan vaan purkista hunajaa olen syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:02

Ei tullut mieleen maistaa kennoja kun huoltomies tiputti tyhjän pesän pyörävajan katosta viime syksynä. Jätti ne kaikki roihat tietysti sinne lattialle ja harjasin ne ulos, mutta täytyy seuraavalla kerralla imeskellä, se tosin näytti ihan pahvilta...