Oletteko saaneet verottajalta postia?

Saan 27€ "toimeentulotukea" joulukuun alussa ellen valita!

Avainsanat: vuoden 2009 verot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 17:18

Tänää tuli. Lupasivat palauttaa peräti 241€ ja rapiat päälle. Toivottavasti lupaus pitää kun on kirjallisena mutta allekirjoittaja ja todistajat puuttuu

Kysyjän kommentti

tässä 20 pojoo päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 14:37

saan maksaa lisää noin satasen valtion satumaisten menojen tilille, ellen valita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:25

Oli tullut postia ja reilu satanen tulee takaisin, kiitos vaan kovasti sinne korkeammille palleille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:30

Kiitos kysymästä, verottaja muistaa palauttaa tililleni n. 170 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 16:11

Jonkun onnettoman palauttaa.Olisi voinut muistaa vähän isommallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 17:12

sain jo viikko sit kirjeen, ihmettelin jotta mitä ihmettä voi tulla Pohjois-Karjalan verotoimistosta, mutta ovat kait yhdistäneet jotenkin?, tulossa on 400 euroo, olen joka vuosi suurentanut veroprosenttia heti kättelyssä 0.5-1%:lla, mut haluisin enemmän ns. vuodenvaihderahaa, joten tarvittee sit vissiin heti ens viikolla ilmottaa palkanlaskijalle jotta laittais 1,5-2% lisää verottajan määritelmään lisää heti suosiolla, niin tulis joulurahaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:36

Eipä ole verottaja vielä minulle kirjoitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:47

Verottaja pitää vielä jännitykessä...En kyllä maksanut veroakaan loppuvuodesta..(kotitalous vähennyksen takia).että tuskin mitään minulle palauttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:55

Kyllä verottaja minut muistaa, säännöllisin väliajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:07

Postia tuli ja palautusta rutkasti, kun nostin veroprosenttiani. Matkakuluja pitää vielä ilmoitella lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 19:13

En ole saanut mitään tietoja verottajalta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:42

Ei ole verottaja minua vielä muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:46

Palautusta 7 euroa. Hurjaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:16

Sain kyllä, mutta vain osasta oli palkkatulojen verotuksesta. Eli mitään lopputulemia ei vileä tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:06

Ei ole tullut postia mutta kun ei ole tuloja niin ei pitäisi olla mitään liikennettä puoleen eikä toiseen. Tosin niin luulin viimekin vuonna ja silti jouduin maksamaan pienen summan...