Alkaako multasormet jo syyhyämään puutarhaharrastajilla?

Minulla on alkanut jo,mutta täytyy malttaa vielä odotella kun on lunta paljon vielä mökillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:47

Kyllä syyhyävät,eilinenkin päivä tuli pihahommia tehtyä..Hyvin näyttä pankeistä nousevan kukkasipulit. Kesäkukki voi laittaa vasta kesäkuussa,kun hallat on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:42

Kyllä ne syyhyää, mutta ei vielä mitään kesäkukkia voi laittaa ulos. Piha on haravoitu ja kevätkukkaset on mallillaan osa kukkii jo ja varret on ylös tulleet tulppaaneista. Tänään vähän koneen kanssa nurmikkoa ilmastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:19

Ei ole pihaa, mutta iso lasitettu parveke, voisin kyllä laittaa sinne persiljaa ja tilliä purnukoihin.
En ole vielä vienyt tekoa ajatustani pidemmälle. Sormat osaisivat kyllä multaa käsitellä.
Olen ennen erilaisissa elämänoloissa ollut pien puutarhuri, mutta elämänolosuhteet ovat muuttuneet,niin ettei enää taivu ja ole kylläkään mahdollisuutta siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:48

Kävin jo aamusella niitä sormia raapimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 11:53

puutarharrastukseni on pysynyt lähinnä katselupuolella, pysyy sormet puhtaina eikä syyhytä

(tähän olisit voinut laittaa avainsanaksi vaikka "multasormi, puutarhaharrastus")

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:32

Eivät vielä, odottelen loppujen lumien sulamista. Mutta kyllä niitä kevään päälle alkaa syyhyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:34

Siis mahoton syyhy on vaivannut jo kauan aikaa ja siihen ei auta muu, kuin lykätä kouransa taas kohta multapussiin ja alkaa koulimaan krassien taimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:53

Ei oikein tiedä mihin sormensa laittaisi..Ilta tulee niin pian.Tekemistä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:42

Olin syksyllä siinä luulossa, että olemme jo muuttaneet kevällä, joten en istuttanut mitään sipuleita ja kyllähän tuo aika kolkolta näyttää nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:14

Kotikukkiin on vaihdettu mullat ja kohta alkaa paikan etsiminen ulkoa esim. ruohosipulin istutuspaikaksi. Lunta on täälläkin mutta pahempaa taitaa kuitenkin olla nuo yöpakkaset.