Pääseekö teidän kotikulmilla hyvin hammaslääkäriin?

Täällä Uudellamaalla saa odottaa monta kuukautta ennenkuin kuin pääsee omalle hammaslääkärille.Päivystykseen kyllä pääsee kun oikein valittaa ja pistää kovaa ,että on päästävä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 10:23

yksityisten asiakkaana olen ollut koko ikäni, ei tarvitse jonotella,

ainoa harmi on se että ne hammaslääkäritkin vanhenee ja siirtyy eläkkeelle,
kohta täytyy taas etsiä uusi kun tämä nykyinen (neljäs minua hoitanut ) höperöityy hyvää vauhtia

Lisätty: 14.04.2010 - 12:01

(tähän olisit voinut laittaa avainsanaksi vaikka "hammaslääkäri, jonotusajat")

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:39

Hyvin pääsen, käyn yksityisellä. Kunnalliseen on monen kuukauden jonotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 08:51

Aina tarvittaessa,kun käyn yksityisellä hammaslääkärillä..ja kerran vuodessa tulee kutsu hampaiden tarkastukseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:11

Kunnallisella en ole käynyt kun kansakouluaikaan. Yksityisellä homma pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:13

Joutuuko tässä suukalustonsa paljastamaan, ei en sano, mutta en käy hammaslääkärillä ollenkaan,
en silti hampaaton eukko ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:39

Kunnalliseen ei pääse,heillä hammaslääkäri ja hoitaja pula paha.Yksityiselle pääsee kyllä ,niitä on mistä valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:39

Olen aina päässyt hammaslääkäriin jos sinne on tarvetta olut mennä.Ei ole kauaa tarvinnut odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:43

Kyllä minä ja mieheni ollaan päästy hyvin pian.Meillä on sama hammaslääkäri. Jos vaikka vanhapaikka tai halkeema tulee niin ottaa samanapäivänä.Ollaan käyty aina samalla kouluajan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:47

Milloin olen tarvinnut heidän palvelujaan, olen päässyt nopeasti. Tosin käytänkin yksityistä hammashoitooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 11:01

Yksityinen muistuttelee aina keväisin että tules Timppa tarkistetaa taas se purukalusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 12:12

kyllä aina olen pääsyt .. kun kans yksityistä käytän , hän jo ollut minun hamppilekurini liki kolmekymmentä vuotta .. mut yllätys , kerran lohkes hammas ja soitin terv.keskus hamppilaan ja yllätys suuri .. pääsin samana päivänä , kun olin päivystys tapaus ja oma lekuri tais olla siloin just gampiassa ... tai jossain muualla lomalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:34

Yksityiselle pääsee lyhyellä varauksella, mutta kunnalliselle noin kuukauden jono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 14:55

Pääkaupungissa on hammaslääkäreitä vaikka millä mitalla, siitä kun vain valitsee. Käyn vain yksityisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 15:55

Pääsin seuraavana päivänä kun hampaasta lohkesi pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:46

Ei pääse. Minulla irtosi paikka hampaasta pari vuotta sitten. Suuhygienisti laittoi siihen väliaikaisen paikan ja kutsu hammaslääkärille kuulemma tulee, kun vapaita aikoja löytyy. Vielä ei ole kutsua kuulunut. Muutaman kerran olen asiasta soittanut ja ovat vaan neuvoneet rauhassa odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:20

Ensiapuun pääsee varmaan joka paikassa heti, mutta jos ei tuskaa ole niin jono voi olla useita kuukausia tai sitten niinkuin lahdessa että jonoon ei edes oteta ketään vaan suositellaan heti yksityistä puolta. Pohjois-Karjalassa asia on omalla kohdallani toiminut moitteettomasti, tosin pitäjä on nyt vaihtunut joten ihan viimeistä omaa kokemusta uudesta paikasta ei ole...