Mitä puuhatte näin kauniina päivänä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:51

Renkaitten vaihto autoon. Ruuanlaitto ja sitten napsuttelua.

Lisätty: 14.04.2010 - 15:13

Uusi inspiraatio iski. Parvekkeen lasit pesty, lattiat luututtu ja matot puisteltu. Kesä alkaa. Huomennakin on kiva juoda aamukahvit parvekkeella auringonpaisteessa. Ensiviikolla mökki kutsuu malttamatonta kalastelijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 07:55

Siivooja tulee tänään imuroimaan ja minä menen pihalle vähän touhuamaan, näyttää tulevan kaunis päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:06

Minä teen ristipistotöitä, sillä liika liikkuminen on nyt muutamiksi päiviksi kielletty.
Pirkko siskoni tulee iltapäiväkahville ja siinä juttu käy meillä, niin että vävyni oli kerran täällä silloin ja hän oli sanonut kotiin mentyä, että kumpikin puhuu yhteen ääneen , ei edes kuuntele toisiaan.
Mutta meillä oli vastaus että: Vävy on liian hidas ajattelemaan, me kyllä kuulemme ja vastaamme.
Silitän vähän pyykkkiä ja kyllä sitä roskan nyppimistä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:41

Menen toisen eläkeläistyökaverin kanssa käymään entisellä työpaikallamme. Viemme jotain tuliaisia. Se on aina niin mukavaa. Siellä kiireisinä hääräävät tehtävissään, sitä on niin mukava aina välillä käydä seuraamassa, nauttii eläkkeelläolosta vielä enemän, kun oikein muistelee omia työaikojaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:41

Menen vähäksi aikaa pihalle kuopsuttamaan..ja sitten lähden ikkunanpesu keikalle,kun tulen kotia teen pyttipannun ja syön..loppupäivän voi sitten vietää ihean miten huvittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:44

Lähden ulos siistimishommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:44

Lähdemme ulkoilemaan,nyt paistaa aurinko vaikka vieläkin on aika kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:38

Lähden hetken päästä asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:38

Töissä olin näin kauniina päivänäkin. Tuli työajoa melkein 100 km ja se on pienellä kylällä paljon. Osan matkasta menin silmät kiinni, kun syrjätiet ovat niin huonoja. Jossain kohdissa piti soudella tien ylitse. Hyvä auto tuo minun Opel Astra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 15:51

Asioilla kävin. Muuten normaalia arkiaskaretta.