Kuitupitoista koiranruokaa? nappuloina ja pehmeänä ruokana?

Oisiko ruokien merkkejä tiedossa? Tieto tulisi tarpeeseen vanhan ja sokeritautisen koiran omistajalle.

Avainsanat: koira sokeritauti ruokamerkit kuitupitoinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 00:32

Pedigreen on hyvä merkki, ja saa ihan marketista. Osta juniori versiona vanhemmalle koiralle.
Minä murkinoin sitä.

Lisätty: 14.04.2010 - 13:51

HUOM! TÄSSÄ VIELÄ ERITTÄIN TÄRKEÄÄ TIETOA JA LISÄYS AIEMPAAN VASTAUKSEENI. SENIORI VERSIONA TÄYTYY OSTAA JOS KYSEESSÄ ON VANHEMPI KOIRA.

Pedigree on kehittänyt koiranruokavalikoimaa jo 60 vuoden ajan. Haluamme tarjota koirallesi maistuvaa ravintoa, josta se saa kaikki tarvitsemansa ravintoaineet. Monipuoliset tuotteemme sisältävät oikean määrän vitamiineja, kuitua ja proteiinia kaikkiin koiranelämän vaiheisiin.

PEDIGREE® Senior
Kanaa ja riisiä

Uudistettu Pedigree Senior on ikääntyvän koiran kuivanappula. Pehmeiden, lihaisten palojen sisältämä hyvälaatuinen proteiini auttaa lihasten hyvinvointia. Riisi, täysjyvä ja luontaiset kuidut auttavat ylläpitämään suolen normaalia toimintaa. Omega-3- rasvahapot tukevat nivelten toimintaa ja antioksidanttina toimiva E-vitamiini ylläpitää luontaista vastustuskykyä. Erityisesti ikääntyvän leuoille suunnitellut palat on helppo pureskella. Nappulat eivät sisällä keinotekoisia makuaineita. Reseptissä ei ole sokeria.

Pakkauskoko: 2,5 kg

Lisätty: 14.04.2010 - 13:57

Olet varmaan kysynyt jo eläinlääkärin neuvot ja suositukset. Tämä vastaukseni on vain minun oma mielipiteeni.

Lähteet:
Oma tieto, ja olen kasvattanut koiria vuodesta 1992.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 04:44

Voi hyvä ihme, kysy diagnoosin antaneelta eläinlääkäriltä ruokintaohjeet tai vähintään eläinkaupan myyjältä! Nyt on kyseessä niin tärkeä asia, ettet voi luottaa pelkkiin Napsulaisten vastauksiin.

Jo lemmikkieläintarvikkeita myyvien liikkeiden muonissa on isoja eroja Siinä missä yksi pistää turkin hilseilemään ja aiheuttaa yhtä isoja kakkakasoja, kuin norsulla, toinen vie iäkkäältä koiralta ikävuosia pois silmissä. Toinen koiramme päästi mätä kananmuna -pieruja syödessään tiettyä ruokaa ja toinen ei aiheuttanut mitään.
Ruokakaupassa myytävä Pedigreet ja Frolicit ja vaikkapa eläinkaupan Nutro Choice tai Eukanuba eivät todellakaan ole samalla viivalla. Halvalla et saa hyvää tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 08:27

No varmaankin eläinlääkäri on oikea oosite lähteä hakemaan ruoan ohjeita näin sairaalle koiralle.