Mistä voi ostaa pieniä kahvimaito tai -kerma-kertapakkauksia? Entä kahden sokeripalan kertapakkauksia?

Kyseessä siis pienet kahvimaito tai yhtä hyvin -kerma-pakkaukset, jotka säilyvät lämpimässä ja hieman muistuttavat pieniä margariini-kertapakkauksia.rnrnSokerit sellaisissa kahden palan ohuesta paperista valmistetuissa kertapakkauksissa.rnrnEivät taida olla markettitavaraa vai liekö marketti väärä?

Avainsanat: kahvi maito kerma pakkaus ostaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 16:56

vähittäismyynnissä en ole nähnyt missään, tukuista saa ja esimerkiksi linkin nettikaupassa on tarjolla Valion tuotetta (hankintaerä 150 kpl)

www.arkkiplussa.fi/index.php...ts_id=8398

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 17:41

Näin minäkin ajattelin,että ei varmaan mistään normaalikaupasta saa..se on sinun tilattava tukusta..niin riittää pikäksi aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 18:46

Onko sinulla joku tuttu, joka asioi tukkuliikkeessä (vaatii asiakaskortin). Siellä niitä on pilvin pimein. K-noutotukku ja Metro noutotukku. Nämä ainakin. Sieltä voi ostaa pienemmänkin määrän. Itsekin käyn joskus asioimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 19:18

Metro pikatukusta noita saat. En ole kaupoissa nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:26

Nyt selvisi,että tukkuun täytyy menä näitä tuotteita ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 22:09

Isoksi on maailma nemmyt kun ihan tukusta täytyy pienen kuluttajan hakea kermat ja sokerit pinempään tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:28

Tukusta minäkin neuvoisin etsimään.