Onko sana muhkea loukkaavaa jos mies sanoo naiselle niin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 13:26

taaskos rupesit toistelemaan kysymyksiäsi vai eivätkö vastaukset kelpaa? edellisestä ei ole montaa päivää

www.napsu.fi/vastaukset/kysy...075#228292

ps. ala jo vihdoinkin käyttämään niitä avainsanoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 13:33

kyllä se on sen naisen itseluottamuksesta kiinni. jos kaikki ok - voi vaan hymähtää sellaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 13:51

Ei minua ainakaan loukkaisi. Muhkea kun olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 14:14

Ei ole. Muhkea on kaunis sana. Minusta siinä ei ole mitään pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 14:57

Jos on muhkea, niin on muhkea ja jos toinen siitä huomauttaa, niin ei mielestäni ole mitään loukkaavaa. Älä syyttä mieti asiaa enempää. Itse en pidä ihmisten "karsinoinnista" hyvässä tai pahassa - jokainen ollaan itsemme näköisiä. Mielestäni kaikki kommentit voi jättää omaan sille kuuluvaan arvoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 18:25

Ei jos sen sanoo inhimillinen "pilke" silmänkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2010 - 19:33

Jos laiheliinille niin sanotaan, niin loukkaavaa se varmaankin on. Mutta jos pullukalle, se on vain silloin totuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 19:33

"hyvä v v"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:01

Sehän voi olla kohteliaisuus..jos mies tykkää muhkeista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 22:11

Joo minä vanha mamma ottaisin sen kohteliaisuutena, kuten vastasin edelliseenkin tähän kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:44

Onneksi kukaan ei ole tuollaista sanonut, toivottavasti en koskaan "muhkeudu"! Tuota olet kyllä jo kysynyt kerran, samoin muitakin nyt tekemiäsi kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:22

Muhkea on muotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 23:08

Jos minulle joku sanoisi muhkea ,tulisin itse rakkaaksi. Se minusta on jotain kaunista ,minkä voi harvoin kuulla miehen suusta.Muhkea on käsittämättömän kaunis sana.Naisellinen tuossa sanottuna.