Ketkä näyttelivät Pekkaa ja Pätkää?

Avainsanat: pekka ja pätkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 07:56

löytyy useampia esittäjäpareja

vanhat SF-filmit : Esa Pakarinen (Pekka), Masa Niemi (Pätkä)

teatterisovituksia on epälukuinen määrä, mm.

"Pekka ja Pätkä europarlamentaarikkoina".
Näytelmässä Pekka Puupäätä esitti Ville Henttonen ja Pätkää Roope Hietala.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 05:15

Esa Pakarinen ja Masa Niemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 08:54

Esa Pakarinen ja Masa Niemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 08:54

Severi Suhonen Warkauvvesta ja Niemen Masa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 10:02

Esa Pakarinen näytteli pekka puupäätä ja pätkää näytteli Masa Niemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 11:05

Esa Pakarinen oli puupää ja pätkä oli tosi pätkä, eli Masa Niemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 11:16

Esa Pakarinen ja Masa Niemi. Muistatteko, että näistä hahmoista oli olemassa myös sarjakuvakirjoja? Olivat tosi hauskaa luettavaa mummulan vintillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:11

Esa Pakarinen oli mainio Pekka ja Masa Niemi suloinen pätkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 08:32

Tämännäköisiä velikultia he olivat:
fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_...3%A4%C3%A4

Lähteet:
wiki ja vanha muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 14:31

Masa Niemi kärsi tuosta roolista niin paljon että lopulta ajautui itsemurhaan, syitä oli varmaan muitakin mutta esimerkiksi alkoholi tuli mukaan juuri tuon kautta. Tuskin se jaksaa ketään ikuisesti naurattaa kun kadullakin osoiteltiin sormella ja naurettiin päin naamaa miehelle joka oli 150cm pitkä sulka päässä. Piti esittää koko ajan pellen roolia.
"Hyvä on olla, kun on nolla. Hyvästi". Oli hänen viimeinen viestinsä joitain vuosia sitten ilmeisesti lopullisesti suljetussa Tampereen pyynikin uimahallin retkeilymajan huoneessa 1960...
Eipä ole ainoa Suomalainen näyttelijä joka on poistunut täältä oman käden kautta. Samoin kävi mm. Tuntemattoman sotilaan Hietaselle (Heikki Savolainen) ja syykin kerrottiin netissä vielä vuositunnen alussa ihan selvästi. Nyt ilmeisesti omaiset ovat halunneet tuon tiedon poistaa sillä kaikkialta se on kadonnut...