Oliko sinulla Cola-Cola kamera ?

Kerro miksi sinulla oli ? Minulla ei ollut varaa juoda kolaa mutta keräsin muitten korkit roskiksesta.
Vastaa jos et tiedä mitä kameraa tarkoitan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 16:56

Oli kokis kamera. Keräsin toisten korkit.En ole juonut montaakaan kertaa cokista.Otin paljon kuvia sillä ,vieläkin ovat albumissa. Muistaakseni lainasin siskolle sirtä, eikä senjäkeen ole näkynyt. Mitä tästä opimme.Vieläkin harmittaa kun lainasin.Mieheni lainasi veljelleen nauhurin,eikä sitäkään senjälkeen ole näkynyt.Ilosesti ne lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 16:51

Ei ollut minulla sellaista, mutta monella oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 16:52

tiedän kyl kameran, mut itse en kerännyt korkkeja , en myöskään ole koskaan tykännyt cocacolasta enkä ole siit vieläkään oppinut tykkäämään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:04

olihan minulla aikanaan, taisi olla kaksikin jos oikein muistan, kaverin isällä oli kioski, sieltä me niitä korkkeja saatiin kassikaupalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:07

Cokis kamera jäi haaveeksi mutta oli sentään cokis jojo joka päihitti kaikki muut jojot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:33

No eipä ollu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:40

Ei ollu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:42

Ei minulla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:55

En voi sietää coka-colaa..ei ole ollut kameraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:57

Ei ollut Coca-Cola kameraa, sen sijaan digi- ja videokamerat löytyy. Niillä käy kuvaaminen huomattavasti paremmin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:31

Eikä minullakaan ollut, en muuten ole juonut cokista koskaan, en lantrinkinakaan.
En tosin tiedä käytetäänkö sitä lantraukseen.
Minulla on vanha kamera, jolla saan hyviä kuvia, enkä digiäkään enään osta, kamera
kännykkä on, silti käytän vanhaa kännykkää, se on paljon yksinkertaisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:08

Ei ollut koskaan minullakaan.