Mitähän tänään syödään?

Meillä nakkisoppaa ja kokille "tänttärintippoja". Eihän se muuten valmistu.

Avainsanat: ruoka keitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 16:26

Tänään on jo syöty Härän paahtopaisti-suikaleita pippurikastikeessa..ja papan ohjeen mukaan lanttukuutiota..olipas taas hyviä(kiitos ohjeestasi) ja raparperi-mansikka kiiseliä jälkiruuaksi..

Kysyjän kommentti

Toivottavasti maistui makoisalle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 15:40

Pappa katsoppa lähetin sinulle postia. Niin maksalaatikkoa syödään kuulemma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 16:02

Yksikkömuoto minä syön tänä iltana itse tehtyjä kalapihvejä ja vihanneksia, sekä juon lasillisen rela-piimää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 16:12

Syötiin jo lihakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 16:50

nyt sit viimein päädyin tekemään broisku kasvis juustokiusausta , sitä ihan vähän söin, kun koht lähden vesijumpaan , ei uskalla paljoa syödä, et ei ala vatsa sattuun siellä juostessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:20

On syöty meksikonpataa, omppuja, mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta. Ja voileipiäkin on syöty. Siinäpä ne taitaa olla. Syön taas lisää kun nälkä yllättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:58

Eilinen hernerokka sai tänään loput kyydit töissä, nyt illemmalla syöny yhen kiekon pieni pyöree ruisnäkkäri kalkkunasiivojen kans + kotvan kuluttua ruisleipää tonnikalan kanssa ja lasillinen maitoo kummankin kans, huikko hiukan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:52

No sitä pottulooraa jota tarjoilin jo ennen kuin joku ehti kyselemään. Kun muille ei kelvannut, niin jäipä itselleni enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:10

Syötiin kaalilaatikkoa ja sitä jäikin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:10

Tänään syödään mitä pakkasesta löytyy.