Näytääkö tämä tutulta ?

www.aijaa.com/v.php?i=6056294.jpg
Oliki sinulla , Oliko kasetti asema on ko muita muistoja Osasitko ohjelmoida ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 15:26

Tuttu on tuo vanha juttu.... Siihen aikaan harrastin Basic-ohjelmointia. Myöhemmin tulivat tutuiksi muutkin ohjelmointikielet. Olen noita bitttejä "murskannut" eri asentoon jo nelisenkymmentä vuotta.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 16:11

En tuosta mitään ymmärtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:02

En ymmärtänyt mitään muuta ,kun oli 9 kertaa katsottu. Kylpylä lomaa siinä mainostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:03

Klikkasin tuosta linkistäsi mutta ei tullut kuin pikavippi tarjouksia näkyviin...Joskus hätäpäissäni otin niitä mutta aikas kova korko...En ole omalla koneella...siksi tämä hiukka tökkii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:38

ei kylläkään sanonut mitään minulle , olen vast muutaman vuoden tällä koneella harjoitellut ja pikkuhiljaa ehkä jotain oppinutkin .. siitä kiitän ja kumarran sinua , kuin myöskin muitakin napsulaisia ... kun ovat rautalangasta vääntäneet minulle mallia , jotta on mahtunut nuo minun seikat ja ongelat tämän koneen kanssa tähän sangen lahoon päähän.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:56

En muuta ymmärtänny,kun lomia mainostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:51

On tämä tietokonetietous sillä tasolla, että ymmärrän niinkin pitkälle kuin ettei sitä saa potkia eikä kivittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 23:43

kaikki on koettu ja ollut käytössä,
nostalgiakuva ja pikkasen rupesi tuo muistikokokin suupieliä nykimään,
mitä tänä päivänä saadaan 64 K : myllyyn sopimaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:11

En ymmärtänyt koko juttua.