Tiesittekö, että Vistan tuki loppuu Bill Gatesilta?

XP:n jälkeen tehty "susi" (Windows Vista) korvataan Windows 7:llä. Tämä ei ollut mikään yllätys. Näin on käynyt ennenkin (Windows 95, 97, susi kasi 98).

Lisätty: 12.04.2010 - 14:53

Tämä oli taas Bill Gatesin kosto.

Avainsanat: vista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 15:56

No jos jotain ymmärrän niin minulla on Windows 7.Ei osannut lapsenlapseni sitä laittaa ja tytär vei
netin liikkeeseen, jossa se laitettiin, oli sanottu, että on Sinulla moderni äiti.
En mä itte tiiä hölökäsen pöläyttä näistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 14:44

En tiennyt enkä ole vistaan kajonnut. Olen kuullut niin paljon negatiivista. eiköhän seiskaan panostettu ja raakile Vista oli jokin välivaihe että taas on muka jotain uutta luotu. Mutta tietänet mitä syntyy hätiköiden. Vanha sanonta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:45

En ole ikinä versioon tutustynut. XP on pitänyt pintansa. Aloitin Windows 95 :lla- tai Commodorella 64

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:11

ei ollut iso hyppy XP:stä Vistaan, eikä sureta Vista luopuminenkaan kunhan seuraa masiinaa olen hankkimassa

(tällaisen tavallisen sekakäyttäjän vinkkelistä ei Vistakaan mitenkään onneton ole, ammattiporukat sitten ovat oma juttunsa toisenlaisine tarpeineen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:07

olis saanu koko vista jäädä syntymäti. hiukanko otti päähän kun konetta ostaessa ei ollut kuin vistaa tarjolla. p**le. pelkkiä helvatan päivityksiä koko ajan pitkin päivää. hermot menee!!1

pitää siis investoida 7´aan :)