Oletko Suomi24 : n käyttäjä ?

Vaihda Suomi24:n salasanasi
Suomi24-palveluun on kohdistunut ammattimainen tietoturvahyökkäys ulkomailta. Suomi24:llä ei ole tiedossa että käyttäjien henkilökohtaisia tietoja, kuten sähköposteja, olisi joutunut vääriin käsiin. Varmuustoimenpiteenä pyydämme kuitenkin kaikkia Suomi24:n käyttäjiä välittömästi vaihtamaan salasanansa. Lue lisää täältä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 13:38

Suomi24 sähköpostia käytän ja olen ollut varsin tyytyväinen ilmaispalveluun

murrosta tuli ilmoitus viime viikolla ja salasanat vaihdettu, en ole havinnut mitään ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 13:42

Käytän Suomi 24.En tosin sähköpostia. Salasanat vaihdoin jo viimeviikolla kun ilmoittivat siitä netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 13:48

En ole käyttäjä. Katselemassa joskus käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:19

En käytä enkä katsele toisten posteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:25

käytös on ja salasanat ovat vaihtuneet täälläkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:30

Suomi24 on toinen käytössä olevista sähköposteistani ja salasanat on vaihdettu. En ole huomannut toistaiseksi mitään ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 15:17

En ole, eli ei huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 15:28

Siskon sähköposti on,joten senverran on yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:05

En käytä suomi24 ollenkaan, mutta hyvä että olette vaihtaneet salasanat uusiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:39

Yksi Suomi riittää. En siis ole sen käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 22:03

En ole suomi 24 käyttäjä....Ihan alkujaan kävin suomi 24 palstoilla,kun läppärin ostin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:17

olihan mulla jokunen vuosi sitten profiili siellä. huuhaa - sivuilla juttelin "henkeviä" ;) eihän siellä sivuilla voi olla muuta.....
mennyttä aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:22

Käytän suomi 24 sähköpostia ja olen käynyt keskustelupalstalla,mutta tosin harvoin nykyään,kun olen täällä napsussa.Napsu on kaikista paras.