Minä nyt jatkan näitä vinyylien nykymuotoon saattamista, kuunteleen kipaleet ensin, onko teillä runoa tai laulua äidillenne ?

Minusta kaunis ja rauhallinen laulu löytyy myös Irwiniltä, äiti. tämä päivä lähestyy, toukokuun toinen sunnuntai.

Avainsanat: äitienpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 12:30

Minä vien kukat äidin haudalle nyt ensimmäistäkertaa tänä äitienpäivänä,enää hän ei kuule lauluani.Minusta se orvokkeja äidille on perinteinen ja kaunis laulu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 13:27

www.youtube.com/watch?v=tLLCGRCm3f0

Mikko Alatalo Hyasinttien aika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 13:38

Minulla on äidille runo, jonka olen säilyttänyt 16 vuotta luen sen yhä uudelleen:

Orvokin kuiske kertoo, että en unohda Sinua äiti.
Orvokin kuiske kertoo, muistelen Sinua mielessä
kipu, kiitos ja haikea kaipaus.
Olisin tahtonut vielä kanssasi kulkea
olemuksesi hauraan syliini sulkea.
Äiti, joka rakasti kerran ei kuole milloinkaan
Orvokin kauniit kukat
haudalle viedä saan.

Äitini, muutti isäni luokse taivaan kotiin.
Tänäkin vuonna vien kukkaset äidin haudalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 13:47

Orvokkeja äidille.

www.youtube.com/watch?v=TkSShNtdBlk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:28

www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc
tämä liikuttaa myöskin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:39

Kaunis on Irwinin Äiti -kappale. Olen kuullut sitä viimeaikoina aika usein. Oma henkilökohtainen suosikkini on Orvokkeja Äidille. Ja joulunaikaan Mikko Alatalon Hyasinttien aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 22:07

Vien äitienpäivänä kukat haudalle..ei tarvitse enään laulaa...Mutta kaunis(äideistä parhain)..oli todella hyvä ihana parhain äitini..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:24

Orvokkeja Äidille.