Oletteko äänestäneet tällä Napsussa parasta vastausta? MInä käyn usein äänestämässä vastauksen parhaaksi ja aina joku teistä saa

psteitä niistä,kun äänestä teistä jotain napsun kaveria. Olette ihania.

Avainsanat: tänään kävin taas tällä napsussa änestämässä teidän kysymykistänne parasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 13:18

Kyllä äänestän yleensä aina vaikkakin se on monesti vaikeaa kaivaa se paras kun niitä on useita erittäin hyviä vastauksia

Kysyjän kommentti

KIITOS parhaasta vastauksesta sinulle.Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 10:50

Äänestysoikeus kun on annettu pitää sitä käyttää (muuallakin). On ihan oikein tehty, kun omaa vastaustaan ei voi äänestää. Myös yksi ääni napsulaista kohden on oikein. Aina kun osuu kohdalle on se päivän piristys. Napsutelkaa ahkerasti. Toivottavasti napsulaiset ovat ahkeria äänestäjiä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:23

nyt myönän ,et en ole aikoihin äänestänyt , miten liekin laiskiainen vetelys iskenyt tuonkin suhteen. mut mut.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:33

Käyn äänestämässä ja lukemassa samalla kysymyksiini tulleet viimeisimmät vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:45

Käytän äänioikeuttani tietenkin joka päivä napsun sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 12:37

Äänestän melkein aina itse parhaanvastauksen ja yleensä vielä kirjoitan siihen jotain asiaan liittyvää,kun minusta on itsekkin kiva saada kaverilta joka minua äänestää jotain tekstiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 13:02

Kissaäidin ohjelmalla minäkin toimin. Niin minäkin kiitoksen laitan se on kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:23

Raati päättäköön ne parhaat vastaukset, minä valitsen sen joka on oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:32

Käyn äänestämässä aika säännöllisesti. Mukava lukea vielä uudelleen vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 15:49

Äänestän ihan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:29

Äänestän aina, kun eteen sattuu. Luen päivittäin tätä Napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:46

Käytän äänioikeutta, ja äänestän aina kun kynnelle kykenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:34

Onkin ainoa missä käyn äänestämässä. Sielläkin tahtoo se tehtävä olla välillä vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:13

Pyrin itse valitsemaan paraan vastauksen esittäämääni kysymykseen, mut aina se ei vaan onnaa (aika, tms), jolloin kun oma äänestyksaikani ko. kyssärin/vastauksen kohalla menikin ohi, niin meen tuonne yleisen äänestyksen puolelle ja siellä annan tään paras vastaus -vaihtoehtoni, tosin se ei yksinään päde, vaan siihen tarvitaan muistaakseni kolme samaa vastausta ehdottavaa/ puoltavaa "ääntä", jolloin ko. vastaus tulee valituksi parhaaksi vastaukseksi. Eli käyn siellä äänestämässä, mutta aika harvoin täytyy sanoa, välillä kun unohtuu tuokin mahdollisuus:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 22:16

Käyn äänestämässäkin...Itse kyllä yritän valita omiin kysymyksiin parhaan vastauksen...välilä todella vaikea valita sitä parasta..Ja yritän laittaa jonkin kommentin parhaaseen vastaukseen....se on minusta ihan kiva tapa..kun itsekiin lukee parhaan vastauksen,ja on joku kommentti..saa hyvän mielen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:25

Käytän äänioikeuttani joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 22:31

aika useasti äänestelen sitä parasta, 'ruuhka-aikoina' niitä äänestettäviä vaan on niin paljon että osa menee vanhaksi (äänestysaika loppuu) ennenkin kuin kerkiän vilkaistakaan