Minä vanhoja kasetteja ja vinyylejä laitan uuteen uskoon, ja irwinin laulu joka sopii tähän päivään kuten moni muukin, voitteko ?

Kuunnella you tubesta, mutakuono ja lakupelle, on varmaan sanoma jäänyt päälle monelle Suomalaiselle.

Avainsanat: rasismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:31

Irwinille tehtiin muutama osuva laulu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 09:59

Onhan se varmaan jäänyt.

Vanhojen vinyylien käsittelyyn käytän tätä vempainta.
Helppokäyttöinen ja edullinen.

www.clasohlson.fi/Product/Pr...=146530056

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:18

meillä myöskin oikein kunnon levysoitin, mut tulee kyl aika harvoin kuuneltua levyjä ... mut noita vanhoja videokasettejen nauhoja voi käyttää puilla kutosmiseen .. tätitini teki niistä laukkuja , jot siinä on kierrätys parhaimmillaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 12:56

Minullakin oli kunnon vanhan ajan levysoitin ja urkumusiikkia paljon.
elämän huumassa tuli se vehje hukattua pois kun tuli muka näitä uudempia
vehkeitä. Sitä kadun kovasti, mutt ei maha mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:52

On minulla levysoitin. Vinyylit ovat kova sana tänä päivänä. Välillä kuuntelen kaikkia ihania vanhoja älppäreitä hymyssä suin. Ja pistän tanssiksikin jos siltä tuntuu.

Saat multa horsman, se rentun ruusu on
sen poimin tuolta maantieojasta
Saat multa horsman, se rentun ruusu on
kun juoppolalli tuli pojasta

Olen viikon ollut tiettömällä tiellä
rapakosta krapulassa heräsin
Eivät ruusut kuki, eikä tuoksu siellä
yhden horsman mukaan keräsin
Sinne maantieojaan viimein taju sammui
niinkuin sika röhkin kuravedessä
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui
paluu arkeen oli edessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 22:19

Minuulla on myös levysoitin...vaikka harvoin sillä tulee soiteltua levyjä..vaikka isot pinot on vinyylejä....Välillä innostuu,ja voi miten ihanaa kuunella kunnon musiikkia..