Aurinkoista aamua napsulaiset. Onko masentava maanantai vai mielenkiintoinen uuden viikon alku?

Kuiva keli, kesärenkaat alla ja lähden pärtsäämään lähikaupunkiin. Musiikit soimaan ja menoksi. Pitää hoitaa yksi autoon liittyvä juttu ja äkkiä takaisin, että ehtii iltapäivällä duuniin.

Lisätty: 12.04.2010 - 08:23

Voi kun teillä Turussa on jo ihana kevät, kukat kukkimassa ja kaikkea. Meidän pihassa vielä lunta. Perästä tullaan ja tuo armas aurinko saa paljon aikaiseksi tänään.

Avainsanat: mieli hyvä aamu kaunis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 07:57

Aurinkoista aamua sinullekin täältä Turusta, lämpötila asteen verran lämmönpuolella. Ihana aamu, pihasta loput tänään haravoin ja ihailen kukkivia kasvejani , ja silmuja lasken. Eilen ainakin näytti että kaikki kasvit elossa ovat, jopa rikkaruohot , en niistä kyllä välittäisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 07:57

Huomenta kaikille, on iloinen aurinkomme nousssut jälleen.
Maanantai ei ole eläkeläiselle kummempi päivä kuin muutkaan.
Menee päivät niin nopeaan, että aina perjantai on maanantain vieressä.
Omenapiirakka on uunissa, pitäydy aamukahvilla. Hyvää duunipäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 08:22

Kiitos ja huomenta sinullekin. Aurinko olisi ihan tervetullut meillekin, mutta ei makeata mahan täydeltä. Vastahan siitä eilen sai nauttia. Viikko alkaa lämpöisen yön ja aamun (+4,5) jälkeen mielenkiintoisena. Nimittäin riittääkö tämä päivä töille vai jatkanko huomisen puolelle. Jossain vaiheessa meinaan laittaa lihaperunalaatikkoa ruuaksi. Iloista alkavaa viikkoa sinulle ja muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:25

Huomenta! Pilvistä sellaista meillä. Viikko on mielenkiintoinen, eka sairaslomalla pari päivää, sitten töitä päivä ja opiskelua loput :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:05

Uusi viikko uusine mahdollisuuksineen. Aurinko paistaa. +8 taisi olla lämpötila aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:28

hyvää huomenta ... aivan ihansti alkaa uusiviikko , tiedossa vesijumppaa, kuntosalia , haravointia , jos sataa niin sisällä erinnäisten brojektien tekemistä, nälkäkuuria , labraa niistä on tämä viikko aika pitkälle tehty :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:34

Lounaissuomesta alkaen auringonpaistetta ja 8,3 astetta. Kunhan ilmoitamme kesän tulleen tänne suomen "kolkkaan" on teilläkin toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:04

Ei oo masentava vaan aivan ihana, työmatkapyöräily alkoi ja aurinko paistaa ja matkan varrella näin kaksi joutsenta... life is beautiful :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:11

Ei ihmeemmin masenna.tuli hyvin rentouduttua Eedenin kylpylässä Nokialla lauantaina.Eilen kävin katsomassa ihanaa lapsenlastamme jyväskylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:40

Päivä muiden joukossa. Työttömän arkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 12:49

Maanantai ei masenna,parvekkeenovessakin koreilee uusi kahva ihan sävysävyyn oven kanssa.Meilläkin paistaa aurinko ja lämmintä on + 9 c.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 15:36

Ei ole masentannu.. ihana aurinkoinen päivä..ja ulkona on hommia riitänyt,kun omenapuista on isoja oksia katkennu..Ihanaa touhuta ulkona,kun aurinko paistaa lämmintä +12 ja ihan tyyntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 15:39

Ei tosiaankaan masenna. Lenkilläni näin leskenlehdet kukassa ja perhosia oli paljon. Aurinko paistoi ja lämmintä riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:01

Oikein hyvää alkavaa viikkoa sinullekin, uusi viikko ja uudet kujeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:30

Hyvää alkavaa viikkoa,minua ei masenna vaikka onkin maanantai.Yksi päivä muiden joukossa.