Kysyä kai vielä saa, yöhän meidät armahtaa. Liekkihän on ikuinen, tiedätköhän sinä sen?

On, on kuolematon!

Avainsanat: ikuinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 12:56

Kyllä rakkauden tuli palaa täälläkin,vaikka sitä ei jokapäivä toitotakkaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 00:11

Rakkauden tuli palaa, kuin öljy pumpulissa. Joten taitaa siis riippua liekistä. Tulenliekkinä saavuit kerran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 07:28

Oli ne aikoinaan tunteet sillä Liekki-sonnillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 07:47

Tuli nuotion sammuu, eikä lämpöä jää. Jorma Kääriäinen ja Agents.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:04

No en minä muuta tiedä, mutta sanotaan, että Helvetin tuli palaa ikuisesti.
Helvetin tuli ei sammu, eikä sen mato kuuole, noinko se Iso kirja sanoo.
Kyllä se lemmenliekkikin lopahtaa usean kohdalla, kun ensi kipinät evät ole
muuttuneet timanteiksi, vaan poroksi.
Mutta nythän saa omasta tuhkastaan teettää vaikka timantin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:36

lemmenliekki leimahtaa .. kerran vain... :) olikos otos mustalais ruhtinaasta , muistelen hatarin muistikuvin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 15:49

Tulen liekkinä saavuit kerran....oli ensimmäinen tanssi,minkä tanssin aviopolisoni kanssa...eikä se liekki ole vielä sammunut..tuntuu ainakin kytevän...