Luitko hesarista muslimista joka pääsi vantaan päiväkotiin töihin?Mihin maailma on menossa ?Hyväksytkö asian?

Huumeita,viinaa käyttänyt sharia lakia noudattava mies lastenhoitajana päiväkodissa

Lisätty: 11.04.2010 - 19:55

Puhuin asiasta omalla nimelläni tänään helsingissä isolle joukolle ja joukossa jokunen muslimikin...Asia riistäytyy pian käsistä ja en pelkää mustaa miestä!Olisikohan suomalainen päässyt samassa tilanteessa töihin sinne?EI TAATUSTI!

Avainsanat: kuka näitä päätöksiä tekee...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 20:07

samanlaisilla nuoruudentaustoilla saattaisi ehkä minkämaalainen tahansa päästä, mutta samoilla nykyasenteilla ? tosiaan ihmettelen kuinka voinut onnistua

Hesarin juttu on melko pitkä ja monisärmäinen, kysymyksen tapaus vain yksi siinä mainittu esimerkki, koko jutun luettuani olin aika apealla mielella ajatellessani kaikkia niitä ongelmia mitä meillä vielä on edessä

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5256012710

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 19:49

Nyt olisi paljon sanomista. Mutten taida uskaltaa antaa kuulua tällä palstalla. Huutia tulisi antaa päätöksen tehneelle toimelle. Harkitsisin kahdesti veisinkö lapseni tuohon päiväkotiin.

(Ehkä tutustumisen jälkeen voisin ajatella asian toisin.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:14

Olen monesti, monessa asiassa maininnut, jos olisi suomalaisesta kyse ,eri tilanteissa .Vaikka kyseisessä.Niin kohtelu aivan toista, tarkoitan huonompaa..Pakolais asioissakin ollut paljon tapauksia erinlaisia.Ihmettelen suomen valtiota, miten on varaa .Aina kuitenkin vedotaan varojen puuttumiseen. Ei suomen kansalainen ole saanut alkurahoituksia .Ei neuvonantajia, vaikka tarvitsisivat ,siinä missä joku vierasmaalainen.Kaavakkeita täyttää juristit ,että varmasti saadaan, mitä halutaan.Miten suu pannaan kun suomalaiset eivät enään ole hankkimassa valtiolle rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:15

Tämä on niin arka aihe, ettei uskalla ottaa kantaa, olen samaa mieltä Justuksen kanssa
Päätöksen tekijät ja palkkaajat me voimme vain arvata.
Voipi ajatella, että pitääkö ihmisen kantaa erehdyksiään koko elinajan, jos ihminen
on todella muuttunut. Annettava mahdollisuus uuteen elämään.
Sattuu nyt olemaan lastenkoti, mutta entäs jos hänet olisi palkattu vanhusten hoivakotiin
jakamaan kuolinpillereitä. Asia ei ole ihan yksinkertainen ajatteli sen miten tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:29

Olis kai sitä nuijallakin töitä.
Sais edes muijallekin töitä.
Ittestä ei oo niin väliä juu....

Vai miten ne sanat meni?

Siinä kaikki!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 21:37

Siinä on nyt sitten käynyt kuten on sanottu: jos samaa paikkaa hakee yhtäpätevä suomalainen kuin maahanmuuttaja, niin maahanmuuttajahan sen paikan saa.
Toivottavasti on sen arvoinen ja elää annettujen sääntöjen mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 04:59

Tarkoittanet tätä juttua? www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5256012710 Kyllä mäkin vähän älähdin tuossa kohdassa. En haluaisi ketään noin radikaalia kasvattamaan omaa lastani, jos mulla sellaisia olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:09

Tuosta en ole sattunut lukemaan mutta vaikuttaa kauhealta kerrassaan. Muutoin on niin että ulkomaalaisille, Euroopan ulkopuolisille, on väljemmät säännöt kuin kantaväestölle. Oma asuinkaupunkinikin alkaa palkata entistä enemmän maahanmuuttajia töihin, mietin mitkä ovat perusteet valinnoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 22:43

Kyllä suomalaisten päästä etusijalla töihin..eikä näitä hörhöjä ollenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:22

en ole lukenut juttua. huumetaustan pitäisi riittää eväämäään pääsy. ihanko se siellä lasten seassa? ettei talkkarina? no - vastuu ei todellakaan ole mulla jos/kun jotaan hämminkiä sattuu. vaikka ei se paljoa lohduta......