Helpotuksen huokaus..lukekaapas tämä uutinen. Mitäs sanotte? Vaikka tietäähän nyt tämän...elämänkokemus tuo viisautta myös. www.tekniikkatalous.fi/tk/ar...=-11042010

Lisätty: 11.04.2010 - 19:40

Mitä pienistä jos nyt jotain aina unohtuu kuten avaimet tai hukkaa kännykkänsä tai jotain muuta mihin nyt ei maailma kaadu. Hukkasin työpaikalla autonikin kerran....sitten jos ei muista kotiinsa mennä pitää jo huolestua aivojensa tilasta.

Avainsanat: vanhat aivot seuloo turhaa tietoa pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 19:37

sehän on tosi ja
noinhan mä just sanoin,
tai ainakin tarkoitin,
tai siis meinasin sanoa

parasta uskoa että se on totta, helpottaa monessa vaivassa ja pelossa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 19:36

jo vain se on nähty iäkkäämmässä lähipiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 19:48

Tuttu on tuo vanha juttu,
kaksi hullua kun pariks yhteen saa.

Matkallani muistojen,
näinhän mä aattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:06

Tämä oli päivän paras juttu, en olekaan dementoitumassa, vaan vielä on toivoa.
Olen jo menettänyt miltei toivoni kun nauravat minulle kun kännyköitä on kolme ja
kun en muista aina mihin laitan, niin voin soittaa toisella toiseen.
Ei ole siis mitään hätää, vaikka silmälasit löytyy jääkaapista, jos muistaa niitä
hakea. Se on sitten jo selvää tavaraa jos ei muista hakea niitä.
Vanhalla on siis se etu, että ei tee turhaa työtä vaikkakin se on hidasta.
Kyllä voin todistaa, että napsuunkin haen turhan vaikeasti vastauksia kun ei osaa
pelata netillä niinkuin pitää. No nyt voi nukkua yönsä rauhassa.
Kiitos Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:13

ihana lohtu....vaiks kyl sitä tääl napsuskin joka päivä oppii ain uusii asioit...mut mul kyl välil nekin pakkaa unhottumaan...mut sit niit voi ain ettiä , jos muistaa asian ytimen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 20:23

Jutun luettuani en pelkää läheskään niin paljon,kun pelkäsin,ehkä en menetäkkään muistiani,ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 21:16

Mä olenkin aina halunnu kampukseen, joten eläköön hippokampus:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 21:35

Kun viimeksi opiskelin, oli minulla n. 60 vuotias opiskelijakaveri joka luki samaan aikaan ylioppilaaksi, ja sai vielä valkolakkinsakin. Eli paikkansa pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 22:02

Näillä pärjätään:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:42

Kun pitää aivonsa kunnossa (harjoittelu eli aivojen käyttö auttaa), ihminen oppii koko elämänsä ajan. 60 vee on nykyään nuori, ei voi sanoa vanhukseksi, mutta yksilöllisiä eroja on. Muistan opisekeluajoiltani henkilön joka oli jo 20-vuotiaana vanha.... eli mm. vanhannäköinen... ei hänelle ihan hyvin käynytkään...
Unohteleminen johtuu usein siitä että on nini paljon asioita yhdellä kertaa muistettavana, jokin asia "pongahtaa" pois kun kapasiteetti ylikuormittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 16:06

Ei tässä iässä vielä ole huolta...mutta katsotaan,kun ikää tulee miten alkaa unohtelemaan..
Toivon mukaan aina osaa kotia...