Onkos tämä taidetta mielestänne? yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: mistä taidetta vaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 19:20

Olipa kamala ilmestys...ei ainakaan meidän pihalle tuolaista tulisi...jonkun mielestä varmaan hienoa taidetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 16:56

En huolisi tuota pihalleni, en varmasti.
Taidetta se varmaan on, mutta ei minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:05

Ei tuollainen taide ole minun makuuni, mutta on paljon taideteoksia joita en ymmärrä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:22

Joidenkin mielestä voi olla, minun ei. Taitaa olla taidekorkeakoulu pilannut hyvän "kuokkamiehen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:41

mikäpäs minä olen sanomaan mikä on taidetta, mikä ei,
mutta senhän voin hyvinkin sanoa etten moisen katsomisesta ole valmis mitään maksamaan ja varmaan olisin pistämässä nimeäni vastustajien adressiin jos meidän piazzalle moista oltaisiin hankkimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:46

Niin oli kuin kotiinsa tulisi. Tämä taideteos? on Helsingin Viikin kirjaston vieressä.
Sininen pyöreä rakennus joka on takana on Viikin kirjasto.
Näin omin silmin kun se rakennettiin päivä päivältä valmiimmaksi. Asuin
likimain vieressä ja sitä ihmeteltiin rakennusvaiheessa mikä siitä tulee.
Onko se apina vai mitä se kuvaa. joka tapauksessa se kiinnosti lapsia kovin
he kiipeilivät siihen, joten siihen tuli kipuamiskielto.
Se on todella autonrenkaista tehty sanoisinko rumilus. Ehkä se on
nykytaidetta, ollaanko me ihmiset tämän jättiapinan jälkeläisiä, toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:47

En pidä tuollaisesta taiteesta,enkä myöskään sutatuista tauluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 18:02

Ei sytyttänyt minua olleskaan, pihalleni ei ainakaan moinen ukko ilmesty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 21:23

Mieluummin Miina Äkkijyrkän lehmät kuin moinen hirvistys. Makunsa kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 21:27

En arvosta tuon kaltaista "taidetta".