Mitähän mahtaa olla lucha libre? Millaiset ovat säännöt?

Avainsanat: naamari ottelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 14:15

Meksikolainen Lucha libre on monien mielestä se ainoa oikea vapaapainin muoto!

Säännöt ovat selvät: iske vyötärön alle, mieluiten nivusiin. Näyttele loukkaantunutta ja vastustajan käännettyä selkänsä hyökkää takaapäin. Lyö selätettyä vastustajaa vielä mahdollisimman pitkään sen jälkeen, kun peli on vihelletty poikki. Hyökkää kolmella yhtä vastaan. Uhkaile puolueellista tuomaria. Läimäytä puolueetonta. Solvaa äänekkäästi katsojia, jotka eivät kannusta sinua. Ole röyhkeä, niin voitat kaikki puolellesi. Ottelu alkakoon!
fifi.voima.fi/voima-artikkel...libre/1638

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 15:50

Ei ole tullut painittua, outo on laji minulle. Cuba Libre on paremmin tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 17:04

palisanterin kuvaushan kuulosti ihan lauantai-illan huumalta lähiökuppilassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 21:16

Samoin kuin justuksella - juoma kyllä on tuttu.